(כל הזכויות שמורות ©)
כח הלקוחות – למשל האם הלקוחות יכולים להחליף אותנו בקלות (למשל לקוחות של חנות מכולת במרכז העיר) או שאין זה קל עבורם (לקוחות גזלן במכתש רמון)
כח הספקים – האם יש לנו תלות בספקים (למשל יבואן רכב) או שאנו יכולים להחליף ספקים ולשמור על איכות המוצרים והשירות שלנו (למשל יצרן שוקולד שיכול לרכוש פולי קקאו מהרבה ספקים, ואיכותם מספקת)
איום התחליפים – למשל רכבת כתחליף לאוטובוס, ארוחה בבית כתחליף לארוחה במסעדה
איום מתחרים חדשים – עד כמה קשה להיכנס לשוק (למשל שוק תחנות הדלק המצריך מיקומים ורשת הובלה, לעומת שוק דוכני הפלאפל)
עוצמת התחרות הקיימת – עד כמה מאופיינת התחרות הקיימת. האם יש בידול בין השחקנים, האם יש מלחמות מחירים קבועות וכדומה.
אם אתם מתלבטים היכן להמשיך אנו ממליצים לכם לקרוא תחילה את המאמר אסטרטגיה עסקית
חברת שלדור הינה חברה ישראלית מוערכת לייעוץ אסטרטגי היתרונות בעבודה עם חברת שלדור לעומת חברה בינלאומית בניגוד לחברות ישראליות
לפרטים נוספיםחברת GPS לעסקים הינה חברה המתמחה בתחום ייעוץ ארגוני והליווי לעסקים, תוך הובלתם להצלחה - בכל המישורים הקיימים בארגון. מזה עשור GPS לעסקים, מובילה
לפרטים נוספיםחברת מקינזי הינה חברת הייעוץ הגדולה בעולם מקינזי נשכרת בשל הסיבות הנכונות וגם הלא נכונות חברות רבות פונות לחברת
לפרטים נוספיםחברת טאסק - ייעוץ אסטרטגי וזאת, לצד מספר רב של מהלכים במגזר הפרטי דוגמת השקת Mako ,מיזוג בנק מזרחי-טפחות,
לפרטים נוספיםהחברות לייעוץ אסטרטגי הפועלות בארץ, זול זה לא הולך להיות… בארץ פועלות בין 5-10 חברות "קלאסיות" לייעוץ אסטרטגי עסקי.
לפרטים נוספיםלתיאום פגישת אסטרטגיה התקשר: 03-5792920
מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה