עם הצמיחה במספר ערוצי התקשורת גובר הצורך ביועצי תקשורת
בעשרים השנה האחרונות עבר שוק התקשורת בישראל תהפוכות רבות עם חדירתם של עיתונים יומיים וחינמונים רבים, מקומונים ומגזינים, עשרות רבות של ערוצי טלוויזיה ורדיו התווספו לסל צריכת הבידור של כולנו וכמובן, עולם האינטרנט – בידור אינטראקטיבי אין סופי. בהתאמה לזינוק המטאורי במספר כלי התקשורת ודרכי החשיפה עלה כוחה של התקשורת. בעולם בו התקשורת היא חזות הכול ובכוחה לקבוע את תדמיתו של כל אדם, ארגון ומוסד, אין לאף אחד הפריבילגיה להישאר מחוץ למשחק התקשורתי. יועצי תקשורת יסייעו לכם כאמור להופיע ולהעביר מסרים בכלי התקשורת המרובים.
מדוע צריך יעוץ תקשורתי? האם אני יכול לבד?
התנהלות ארגון בזירה התקשורתית חייבת להתבסס על אסטרטגיה תקשורתית כוללת הנגזרת ממטרות העל של הארגון ומיעדיו העסקיים. יש לזכור ששימוש מושכל בתקשורת יכול לסייע רבות, לקדם מכירות וקשרים עסקיים, אולם שימוש מוטעה ולא זהיר לצד התנהלות לא מקצועית יכולים לגרום לפגיעה מהותית עד כדי משבר! (ראה: ניהול משברים) יש לזכור – הופעות בתקשורת הן אמצעי בלבד ואינן המטרה. על הארגון לבחון את פעילותו התקשורתית בצורה סלקטיבית ולקדם את מסריו באופן שישרת את מטרותיו. עבודה עם יועץ תקשורת בעל ניסיון תוביל לתכנון יעיל יותר של חשיפת הארגון בתקשורת ותאפשר ליועץ התקשורת לקדם את הארגון ומטרותיו מבלי ליצור אפקט הפוך של פגיעה.
יועץ טוב, יקשר ביניכם ובין התקשורת וידע לספר לה את הסיפור שלכם בצורה מחמיאה