איך מושכים צופים ומגבירים את יחס ההמרה – כתיבה שיווקית נכונה
שתי מטרות העל של כתיבה שיווקית
חשוב לזכור – יש לשמור לנגד עינינו את טובת הגולש שכן הוא צרכן התוכן! לכן יש להתאים באמצעות כתיבה שיווקית קודם כל לצרכי הגולש ורק אחר כך למנועי החיפוש.
הנחיות לכתיבה שיווקית מוצלחת
לאחר שברורה לנו חשיבות הכתיבה השיווקית הנכונה, נשאל מהם עקרונות הבסיס לפיהם יש לנהוג:
-
נשאף להציג את המסרים בצורה ישירה וברורה ללא הקדמות והסברים מיותרים, תשומת הלב של הצופה נתונה לנו לפרק זמן קצר בלבד.
-
שימוש בכותרות וכותרות משנה יסייעו לצופה לבחור במה להתמקד וימנעו מצב של בלבול וחוסר סבלנות.
-
חלוקת הקטע לפסקאות קצרות (עד חמש שורות) כאשר כל פסקה תתמקד ברעיון מרכזי אחד ותהיה מורכבת ממשפטים קצרים וברורים.
-
הדגשת מילות המפתח אשר נוגעות למסר עצמו ולרעיון המרכזי של הקטע כך שיחרטו בזכרן הצופה. לטובת מנועי החיפוש, חזרו כמה פעמים על הביטויים החשובים ונסו לציינם ללא אותיות היחס.
-
מומלץ להשתמש באנקדוטות וסטטיסטיקות על מנת שישמרו בזיכרונו של הקורא.
-
שימוש בגרפים וטבלאות פשוטות ממחיש לרוב בצורה טובה יותר בהשוואה למסרים כתובים בלבד.
-
עתה יש לעבור על הטקסט, לתקן ולהחסיר מילים מיותרות. יישום הכללים האמורים אינו מספיק ויש לשמור על שימוש בשפה נכונה וללא שגיאות כתיב. הקפידו לבדוק כל טקסט במעבד תמלילים לפני פרסומו.
האם כל אחד יכול לכתוב בצורה שיווקית?
כתיבה שיווקית הינה חלק מאסטרטגיה שיווקית כוללת, קרא עוד על שיווק באינטרנט ועל שיווק בכלל.