איגוד המפרסמים (לימים איגוד השיווק הישראלי) הוקדם על ידי חמש עשרה חברות מובילותבתחומן במשק הישראלי: אסם, אל על, בנק לאומי, בנק הפועלים, דובק, יצהר, דלק, סיבים כימיים, עסיס, צים, עלית, רבלון, תלמה, שמן ותנובה. חברות אלו אשר היו חברות בהתאחדות התעשיינים בחרו לפרוש ולהקים איגוד משלהם על מנת שייצג את תחום השיווק והפרסום בפני הרשויות, ידאג לצרכיהם המקצועיים ויסייע לחבריו לפרסם ולשווק ביעילות והגינות – בשמו החדש: איגוד השיווק הישראלי.
בשנים 2004-2005 היה שותף איגוד השיווק הישראלי (בזמנו איגוד המפרסמים בישראל) לוועדה הציבורית אשר הקימה הרשות השנייה במטרה לגבש כללי אתיקה במסגרת מדריך לפרסום בטלוויזיה אשר התבססו על כללי הרשות השנייה לטלוויזיהולרדיו התשנ"ד, 1994. המדריך כולל את הקווים המנחים ויחד עם העקרונות העומדים בבסיסם מאפשרים גזירת הנחיות מעשיות בדבר נהלים ופתרון בעיות שעשויות להתעורר. בצורה זו מאגד תחתיו המדריך את דרכי ונהלי הפיקוח על הפרסומות – "מדריך האתיקה לפרסומות".
מהי אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיה שיווקית הינה רצף הפעולות אשר צריך ארגון לבצע בכדי לקדם את…
רק לאחר שתשלמו עשרות ומאות אלפי שקלים ליועץ אסטרטגי, תגלו אם הייתה זו השקעה מוצלחת…
החברות לייעוץ אסטרטגי הפועלות בארץ, זול זה לא הולך להיות… בארץ פועלות בין 5-10 חברות…
חברת מקינזי הינה חברת הייעוץ הגדולה בעולם מקינזי נשכרת בשל הסיבות הנכונות וגם הלא נכונות…
חברת שלדור הינה חברה ישראלית מוערכת לייעוץ אסטרטגי היתרונות בעבודה עם חברת שלדור לעומת חברה…
שלושה שלבים פשוטים של תכנון יובילו אתכם לאסטרטגיה מנצחת תכנון אסטרטגי מורכב משלושה חלקים: ניתוח…