(כל הזכויות שמורות ©)
כח הלקוחות – למשל האם הלקוחות יכולים להחליף אותנו בקלות (למשל לקוחות של חנות מכולת במרכז העיר) או שאין זה קל עבורם (לקוחות גזלן במכתש רמון)
כח הספקים – האם יש לנו תלות בספקים (למשל יבואן רכב) או שאנו יכולים להחליף ספקים ולשמור על איכות המוצרים והשירות שלנו (למשל יצרן שוקולד שיכול לרכוש פולי קקאו מהרבה ספקים, ואיכותם מספקת)
איום התחליפים – למשל רכבת כתחליף לאוטובוס, ארוחה בבית כתחליף לארוחה במסעדה
איום מתחרים חדשים – עד כמה קשה להיכנס לשוק (למשל שוק תחנות הדלק המצריך מיקומים ורשת הובלה, לעומת שוק דוכני הפלאפל)
עוצמת התחרות הקיימת – עד כמה מאופיינת התחרות הקיימת. האם יש בידול בין השחקנים, האם יש מלחמות מחירים קבועות וכדומה.
אם אתם מתלבטים היכן להמשיך אנו ממליצים לכם לקרוא תחילה את המאמר אסטרטגיה עסקית
חברות ההייטק בישראל נמצאות בתוך סביבה מאתגרת שמתפתחת כל הזמן, ועומדים מול לא מעט אתגרים מורכבים. ככל שהחברה שואפת
לפרטים נוספיםמיקור חוץ - ניהול פרוייקטים חברות פרטיות מיקור חוץ (אאוטסורסינג) הינה שיטה לניהול עסק שהתפתחה מאוד מסוף המאה ה20
לפרטים נוספיםמהי אסטרטגיה שיווקית? המונח אסטרטגיה שיווקית מתייחס לפעולות אותן צריך כל עסק לבצע על מנת לקדם את האסטרטגיה העסקית
לפרטים נוספיםבשווקים של היום, עסקים ללא אסטרטגיה דיגיטלית מתוכננת מראש, הם עסקים חסרי כיוון. מדוע? כי הם לא הגדירו לעצמם
לפרטים נוספיםאם תנסו להצליח בחיים לבד סביר מאוד להניח כי תיכשלו. זה לא משנה כמה אתם חכמים, כמה אתם מוצלחים
לפרטים נוספיםלתיאום פגישת אסטרטגיה התקשר: 03-5792920
מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה