המונח אסטרטגיה שיווקית מתייחס לפעולות אותן צריך כל עסק לבצע על מנת לקדם את האסטרטגיה העסקית שלו, כמו למשל קביעת המחיר, בחירת ערוצי ההפצה ועוד. האסטרטגיה השיווקית מתמקדת בשלושה מרכיבים עיקריים והם :
הצעת הערך הייחודית אשר תגרום לצרכן לקנות את המוצר.
כל בעל עסק חושב על לידים חמים ושימוש בהם. אך עוד לפני שאלו יגיעו חשוב להתוות את הדרך, האסטרטגיה. כל חברה או חנות המשווק את עסקיו באינטרנט, בגוגל וברשתות החברתיות זקוק לאסטרטגיה שיווקית אשר תקדם את המכירות והרווחים של העסק.
המחשבה המובילה באסטרטגיה שיווקית היא הלקוח, הצרכים של הלקוח, ומהי הבעיה אותה אתם פותרים ללקוח עם המוצר שלכם. באסטרטגיה שיווקית בונים עבור הלקוח מוצר או שירות המתאימים לו בדיוק כמו כפפה ליד. ובנוסף משקיעים זמן ומחשבה ומנסחים את ה- USP המושלם אשר יוכל לגרום ללקוח להבין שהמוצר שלכם הינו המוצר לו הוא זקוק, לו הוא חיכה שנים רבות ורק המוצר שלכם הוא התשובה הטובה ביותר והפתרון לשאלתו ולצרכיו.
בניית אסטרטגיה שיווקית לכל עסק חברה או חנות המוכרים מוצרים או שירותים, לוקחת בחשבון מספר אלמנטים אותם בונים זה לצד זה והם:
מהי אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיה שיווקית הינה רצף הפעולות אשר צריך ארגון לבצע בכדי לקדם את…
רק לאחר שתשלמו עשרות ומאות אלפי שקלים ליועץ אסטרטגי, תגלו אם הייתה זו השקעה מוצלחת…
החברות לייעוץ אסטרטגי הפועלות בארץ, זול זה לא הולך להיות… בארץ פועלות בין 5-10 חברות…
חברת מקינזי הינה חברת הייעוץ הגדולה בעולם מקינזי נשכרת בשל הסיבות הנכונות וגם הלא נכונות…
חברת שלדור הינה חברה ישראלית מוערכת לייעוץ אסטרטגי היתרונות בעבודה עם חברת שלדור לעומת חברה…
שלושה שלבים פשוטים של תכנון יובילו אתכם לאסטרטגיה מנצחת תכנון אסטרטגי מורכב משלושה חלקים: ניתוח…