(כל הזכויות שמורות ©)
כח הלקוחות – למשל האם הלקוחות יכולים להחליף אותנו בקלות (למשל לקוחות של חנות מכולת במרכז העיר) או שאין זה קל עבורם (לקוחות גזלן במכתש רמון)
כח הספקים – האם יש לנו תלות בספקים (למשל יבואן רכב) או שאנו יכולים להחליף ספקים ולשמור על איכות המוצרים והשירות שלנו (למשל יצרן שוקולד שיכול לרכוש פולי קקאו מהרבה ספקים, ואיכותם מספקת)
איום התחליפים – למשל רכבת כתחליף לאוטובוס, ארוחה בבית כתחליף לארוחה במסעדה
איום מתחרים חדשים – עד כמה קשה להיכנס לשוק (למשל שוק תחנות הדלק המצריך מיקומים ורשת הובלה, לעומת שוק דוכני הפלאפל)
עוצמת התחרות הקיימת – עד כמה מאופיינת התחרות הקיימת. האם יש בידול בין השחקנים, האם יש מלחמות מחירים קבועות וכדומה.
אם אתם מתלבטים היכן להמשיך אנו ממליצים לכם לקרוא תחילה את המאמר אסטרטגיה עסקית
רק לאחר שתשלמו עשרות ומאות אלפי שקלים ליועץ אסטרטגי, תגלו אם הייתה זו השקעה מוצלחת או זריקת כסף לפח
לפרטים נוספיםמהי אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיה שיווקית הינה רצף הפעולות אשר צריך ארגון לבצע בכדי לקדם את האסטרטגיה העסקית שלו (לדוגמא
לפרטים נוספיםלתיאום פגישת אסטרטגיה התקשר: 03-5792920
מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה