מיתוג

חלון הראווה של העסק שלכם

איך בונים אתר תדמית שיתאים לצרכים שלכם

אתר תדמית צריך להיות מכוון ליצירת תדמית

עיצוב אתר תדמית יכיל בדרך כלל: דף הבית, אודות, מוצרים, צור קשר – בדומה לאתרי תוכן או אתרי מכירות, אבל האוריינטציה תהיה שיווקית מכירתית. הרעיון מאחורי אתר תדמית הוא לייצר אצל הגולשים תחושות מסויימות בקשר לעסק שלכם. הצלחה של אתר תדמית תימדד על ידי הצגת האתר לגולשים שלא מכירים את העסק והצגת השאלה: מה אתם חושבים על העסק הזה. התשובות צריכות להיות תואמות את התדמית שאתם רוצים לאמץ. למשל "החברה הזו מקצוענית במה שהיא עושה" או "החברה הזו היא גוף בינלאומי המרכז המון ידע". אלו תדמיות שונות שחברות שונות יאמצו ושהן ירצו כי האתר שלהן יתקשר לגולשים.
ברוב המקרים נעזרים בחברות המתמחות בבניית אתר תדמית. קיימות היום הרבה מאוד אפשרויות של בניית אתר תדמית בתקציבים שונים.

בניית אתר תדמיתי

אם החלטתם לבנות אתר תדמיתי כדאי להתחשב בגורמים הבאים על מנת לבנות אתר שיתאים לצרכים שלכם לאורך זמן:

  • יעוץ שיווקי – האם לחברה שבונה את האתרים יש מעבר להיבט הטכני גם אפשרות לתת לכם ייעוץ שיווקי בבניית האתר על מנת ליצור אתר תדמית שיקדם אתכם, את העסק ואת המוצר שלכם.
  • עיצוב אתר תדמית – ניתן לעצב אתר ייחודי או להשתמש בתבניות מוכנות לבניית האתר. התבניות המוכנות זולות יותר ומכיוון שהן כבר מוכנות בניית האתר תהיה מהירה יותר. בניית אתר תדמיתי ייחודי יקרה יותר אבל אינה מוגבלת מבחינת העיצוב ולכן תיצור ביתר קלות ודיוק את התדמית אותה רציתם. חשוב שתדעו ששתי האפשרויות קיימות ותוכלו לשקול מה מהן עונה על צרכיכם, תקציבכם ומסגרת הזמן שבה אתם רוצה להקים את האתר.
  • חשוב בגדול כדאי לבנות אתר שיהיה אפשר להרחיב בעתיד ולהוסיף בו תכנים נוספים. בנוסף כדאי לבחון את האופציה שבה אין הגבלה על מספר הדפים באתר, נפח האחסון ומספר התמונות שאפשר להציג. במידה והאפשרות הבלתי מוגבלת יקרה יותר שקול את נחיצותה עבורכם.
  • שליטה ובקרה – כדאי לבחון כיצד אתם כבעל האתר מעדכן ומשנה תכנים, האם אתם יכול לעשות זאת כל הזמן או רק בזמנים קבועים, והאם ממשק המשתמש לעדכון האתר ידידותי למשתמש- לדוגמא לא בכל האתרים אפשר להעלות קבצי וורד או דומים להם לאתר מה שעלול להקשות ולסרבל את ניהול התוכן.
  • כפתורים נוספים – האם ניתן לשלב בתוך אתר תדמיתי מסחר אלקטרוני, פורומים ופיצ'רים נוספים, והאם הם נחוצים לכם.
  • תמיכה טכנית – האם החברה שבנתה את אתר התדמית נותנת תמיכה טכנית ותחזוקה שוטפת וכמה זה עולה.
  • קידום האתר האם ניתן לכלול בחבילת הקמת האתר גם קידום של האתר במנועי חיפוש והפצתו באתרי אינדקסים פופולאריים.
  • ניהול האתר – במידה ואתם לא מעוניינים לנהל בעצמכם את האתר, האם ניתן לכלול בבניית ותחזוקת האתר הטכנית גם ניהול של האתר מבחינת תכנים.
  • תוכן איכותי נסה לחשוב כיצד תוכלו להעשיר את אתר התדמית שלכם וליצור חוויית גלישה נעימה ומעניינת עבור הלקוח הפוטנציאלי באמצעות הוספת בלוג, ניהול פורום, שאלות ותשובות, המלצות של לקוחות, מאמרים וטיפים. העשרת התוכן תדרוש מכם (או ממנהל התוכן שלכם…) זמן ויצירתיות, וחשוב לעדכן את התוכן באופן סדיר על מנת שלא ייווצר מצב שבו אין רלוונטיות לתוכן באתר מה שעלול להשליך על מהות העסק שלכם. לדוגמא- אתר של קונדיטור ידוע חייב לעדכן את קוראיו במתכון חדשני של עוגת גבינה לקראת שבועות.

     

חשוב מאד להשקיע בעיצוב לוגו שיופיע באתרכם ואולי אף ליצור לעצמכם מיתוג אישי באינטרנט כדי להעמיק את הקשר שלכם עם הלקוחות

מחפש חברה שתבנה לך אתר מוצלח? ממליצים בחום על חברת DWEB – חברת נהדרת לבניית אתרי תדמית – בניית אתרים – DWEB

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

בניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת

מהי אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיה שיווקית הינה רצף הפעולות אשר צריך ארגון לבצע בכדי לקדם את…

7 שנים ago

מהו יעוץ אסטרטגי וכיצד לבחור חברת יעוץ אסטרטגי

רק לאחר שתשלמו עשרות ומאות אלפי שקלים ליועץ אסטרטגי, תגלו אם הייתה זו השקעה מוצלחת…

7 שנים ago

חברות ייעוץ אסטרטגי הפועלות בישראל ומה ההבדלים ביניהן

החברות לייעוץ אסטרטגי הפועלות בארץ, זול זה לא הולך להיות… בארץ פועלות בין 5-10 חברות…

7 שנים ago

חברת מקינזי ישראל

חברת מקינזי הינה חברת הייעוץ הגדולה בעולם מקינזי נשכרת בשל הסיבות הנכונות וגם הלא נכונות…

7 שנים ago

חברת שלדור – ייעוץ אסטרטגי

חברת שלדור הינה חברה ישראלית מוערכת לייעוץ אסטרטגי היתרונות בעבודה עם חברת שלדור לעומת חברה…

7 שנים ago

תכנון אסטרטגי – איך לבצע תהליך תכנון אסטרטגיה מוצלח

שלושה שלבים פשוטים של תכנון יובילו אתכם לאסטרטגיה מנצחת תכנון אסטרטגי מורכב משלושה חלקים: ניתוח…

7 שנים ago