משרד פרסום טוב יחשוף את המסרים שלך להמונים
שרד הפרסום הראשון בישראל החל לפעול בשנות השלושים, כאשר בתחילת שנות ה-80 עדיין היה התחום מצומצם ופעלו בישראל משרדי פרסום בודדים בלבד בהם:משרד פרסום דחף, משרד פרסום טל אריאליומשרד פרסום בינג דניאל. סטאטוס קוו זה פינה את מקומו לתחרות שהלכה וגברה עם הקמת ערוץ 2, ערוץ הטלוויזיה המסחרי, באוקטובר 1986.
איך בוחרים משרד פרסום טוב?
איך עובד משרד פרסום על שלל מחלקותיו
-
מחלקת לקוחות, כשמה כן היא, מקיימת את הקשר הישיר של משרד הפרסום עם הלקוח ומתאמת בין יתר המחלקות במשרד. במחלקה עובדים תקציבאים (אחראים על לקוח) ומעליהם ראשי צוותים הנקראים סופרווייזרים.
-
מחלקת לקוחות, כשמה כן היא, מקיימת את הקשר הישיר של משרד הפרסום עם הלקוח ומתאמת בין יתר המחלקות במשרד. במחלקה עובדים תקציבאים (אחראים על לקוח) ומעליהם ראשי צוותים הנקראים סופרווייזרים.
-
מחלקת קריאיטיב אחראית על ניסוח המסרים בצורה יצירתית ועל העיצוב. במחלקה עובדים רעיונאים (קופירייטרים) וארט דירקטורים.
-
מחלקה נוספת הינה הסטודיו בו עובדים הגרפיקאים על המסרים שבחרו הפלנרים.
-
מחלקת המדיה רוכשת זמן מסך ושטח פרסומי מערוצי התקשורת השונים. במחלקה זו שני בעלי תפקידים, מדיה פלנר שמתכנן את הדרישה למדיה על פי פילוחי השוק, והקניין (מדיה בייר), אשר רוכש בפועל מערוצי התקשורת את מועדי השידור.
-
מחלקת הפקה אשר מפיקה בפועל את הפרסומות.
-
מחלקות נוספות – כמו בכל חברה, גם במשרד פרסום יש כמובן מחלקת חשבונות, אדמיניסטרציה והנהלה.