מיתוג

בניית אתרים- כל החוכמה באתר אחד!

תוכן טוב באתר, הוא תוכן טוב ורלבנטי שמציג את עצמו בכותרות מאירות עיניים. בטקסט מסודר ורהוט (ללא שגיאות כתיב או תחביר) אבל אם למשל מדובר באתר מסחר מקוון הכתיבה חייבת להיות גם שיווקית, אומרים מומחי השיווק והאסטרטגיה של חברת בניית אתרים מובילה בתחום של בניית אתרים לצורך מסחר מקוון.

התוכן הוא המוכרת

כאשר אנחנו נכנסים לחנות, מי שמנסה למכור לנו יהיו המוכר או המוכרת. אז מה קורה בחנות מקוונת. מי מוכר לנו? הרי לא ייתכן שלא מנסים למכור לנו. אין שם מוכרים אבל יש שם סחורה והשאלה הכי גדולה ששואלים את עצמם מומחי השיווק של חברת בניית אתרים זה, איך לבנות אתר של חנות מסחר מקוונת שיהיה גם שיווקי ולא רק יפה לעין. לא מספיק שיהיו בו צילומים יפים גם עם דוגמניות על. מה שצריך למכור הוא הדיבור שאין אותו באתר (כי אין מוכרת) ולכן מהבחינה הזו, הדיבור של המוכרת הוא בעצם התוכן של האתר.

כתיבה שיווקית – חברת בניית אתרים

יש לעשות אבחנה בין כתיבה לצרכי SEO לבין כתיבה שיווקית. כתיבה שיווקית משמעה בדיוק כפי שהיא נקראת לשווק, ולכן היא צריכה להשתמש בניסוח, סלוגן וקופי שגורמים לאנשים לגלות עניין כלפי תוכן באתר, כי הכתיבה שם היא שיווקית.

מומחי חברת בניית אתרים מסבירים כי כתיבה שיווקית צריכה פחות או יותר לעורר את הרגשות וההרהורים הללו:

  • המוצר הזה מעניין
  • באמת מקורי
  • לא ידעתי שיש דבר כזה
  • מה רק להם יש?
  • איפה יש להם חנות?
  • איך אפשר לקבל עוד מידע?
  • זה נהדר בתור מתנה לחבר
  • הייתי מנויה כל זה כל יום
  • בא לי לעבוד שם
  • אני רוצה כזה עכשיו
  • זה ממש לא יקר למה שזה.
  • איך לא ידעתי על זה קודם
  • אני רצה לספר את זה לכולם
  • דבר ראשון לפרסם בפייסבוק

כתיבה שיוצרת מעורבות

כל התחושות וההרהורים הללו אומרים מומחים של חברת בניית אתרים מובילה, מעידים על כך שהכתיבה השיווקית מוצלחת, כי הגולשים לא אדישים כלפיה. זה לא ממש חשוב אם הם קונים עכשיו או לא, ייתכן כי הם יקנו בשלב הבא שהם יגלשו באתר, ואם המוצר או השירות גרם להם להתעניין, הם בטוח יגלשו שוב באתר. אבל מה שחשוב הוא שזה הפך אותם למעורבים, זה גרם להם לאיזה שהיא סקרנות ולאיזה שהיא רמה של מעורבות. כתיבה שיווקית שעושה את זה היא כתיבה שיווקית שמומחי בניית אתרים אוהבים. כאשר בוחרים בחברת בניית אתרים שכבר עובדת עם משרד פרסום שמציע שירותי כתיבה מקצועיים. מגיעים לתוצאות נהדרות בזמן קצר.

התשלום והמשלוח הם האמון

היום גולשים ולקוחות בודקים אתרים ברמה של צורת תשלום, מהירות תגובה וגם מהירות משלוח. אל הם בעצם הדברים שעושים הבדל בין אתר לאתר אומרים מומחי בניית אתרים מקוונים ברשת. מילת המפתח היא שירות ויש לה משמעות לא רק בעולם המציאותי בחנות פיזית, אלא שיותר ויותר חנויות מקוונות מאמצות טכנולוגיות שמקצרות את התהליכים ומגיבות מהר מולה גולשים ובכלל זה גם המצאה חדשה של תשלום. יש אתר שמשלם עבורך חלק מהתשלום עבור מוצר שעוד לא קיבלת, ורק אם אתה מרוצה אתה משלם את השאר ואם אתה לא מרוצה, המוצר חוזר למוכר והכסף לחברה שסלקה לך את המקדמה. גאוני.

חברת בניית אתרים אומרת שיש אין סוף טכנולוגיות היום כדי להפוך אתר לחוויה לגולש ובזכות זה להפוך אותו ללקוח עם סל קניות גדוש.

מעוניין לבנות אתר ואין לך תוכן?, קבל חברה מעולה >>> כתיבה שיווקית – אייקון אינטראקטיב

מחפש חברה מעולה לאחסון ובניית אתרים? >>> בניית אתרים

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

בניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת

מהי אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיה שיווקית הינה רצף הפעולות אשר צריך ארגון לבצע בכדי לקדם את…

7 שנים ago

מהו יעוץ אסטרטגי וכיצד לבחור חברת יעוץ אסטרטגי

רק לאחר שתשלמו עשרות ומאות אלפי שקלים ליועץ אסטרטגי, תגלו אם הייתה זו השקעה מוצלחת…

7 שנים ago

חברות ייעוץ אסטרטגי הפועלות בישראל ומה ההבדלים ביניהן

החברות לייעוץ אסטרטגי הפועלות בארץ, זול זה לא הולך להיות… בארץ פועלות בין 5-10 חברות…

7 שנים ago

חברת מקינזי ישראל

חברת מקינזי הינה חברת הייעוץ הגדולה בעולם מקינזי נשכרת בשל הסיבות הנכונות וגם הלא נכונות…

7 שנים ago

חברת שלדור – ייעוץ אסטרטגי

חברת שלדור הינה חברה ישראלית מוערכת לייעוץ אסטרטגי היתרונות בעבודה עם חברת שלדור לעומת חברה…

7 שנים ago

תכנון אסטרטגי – איך לבצע תהליך תכנון אסטרטגיה מוצלח

שלושה שלבים פשוטים של תכנון יובילו אתכם לאסטרטגיה מנצחת תכנון אסטרטגי מורכב משלושה חלקים: ניתוח…

7 שנים ago