שימוש בכללי הדיוור יכול לשפר פי 17 את הצלחת הדיוור שלכם
דיוור אלקטרוני צריך להיות פשוט וללא עיצוב יתר
דיוור באינטרנט הוא דיוור אינטראקטיבי
דיוור פרסונלי יביא לתגובות טובות יותר
-
אם יש לכם מידע לגבי שמות הנמענים, הכניסו אותו למייל: "ישראל ישראלי, שלום רב.
-
כיתבו ב Unisex וכוונו גם לנשים:אמנם נשים כבר התרגלו לקבל מיילים הפונים לגברים (נודה לך אם תוכל למלא פרטיך…), אבל קצת מחשבה ושימוש במילים נטרליות מבחינת מין דוגמת "לך", "אותך", "שלך", "ממך" וכדומה יגרמו למייל שלכם להיקרא אישית. לכן במקום "אתה מתבקש להיכנס לאתר בו תוכל למלא את הפרטים ולקבל את ההטבה" רשמו "נודה לך על מילוי פרטיך באתר לצורך קבלת ההטבה שלך".
-
השתמשו במידע פרסונלי נוסף שיש לכם: אם ידוע לכם כל פריט פרסונלי אחר שרלוונטי לגולש ואתם יכולים ליישמו, תוכלו לשפר את התגובות על ידי שילובו והפיכת המייל לאישי. למשל (החליפו את הטקסט המוגדש בטקסט פרסונלי לפי המידע שבידכם): כבן מזל דגים חשבנו שתרצה לדעת…, מנהל שיווק יקר…, כמי שבבעלותו מצלמת רפלקס דיגיטלית… ועוד.
דיוור אלקטרוני אישי ישפר את התגובות של הקורא
בחרו רשימות דיוור רלוונטיות בלבד
לכן כאשר אתם בוחרים רשימת דיוור, ודאו כי:
- רשימת הדיוור כוללת בעיקר את קהל היעד הרלווונטי לכם
- במידת האפשר ניתן לחלק את הרשימה לתתי רשימות ולשלוח דיוורים מותאמים יותר לכל תת רשימת דיוור
- כתובות הדוא"ל ברשימת הדיוור נאספו בשנתיים האחרונות או היו בשימוש מולכם בשנתיים האחרונות
- לרשימות אלו לא נשלחו דיוורים בחודש האחרון מאותה כתובת אשר אתם עושים בה שימוש למשלוח (או מאותה חברה)
- הרשימות כוללות פרטים פרסונליים לשימוש בנוסף לכתובות הדוא"ל כמו שם, תפקיד, מין וכדומה
איך לבחור מערכת דיוור או חברת דיוור
בבחירת חברת דיוור או מערכת דיוור הקפידו כי:
-
הכתובות שהחברה השיגה, הינן לגיטימיות והנמעניםאישרו את המשלוח אליהם
-
בקשו לקבל דוח על כמות המשלוחים שנעשתה בשלושת החודשים האחרונים לכתובות שברשימת הדיוור הרלוונטית לכם. ודאו כי לא היה עומס על הרשימה שגורם לנמענים להתעייף מלפתוח מיילים מהחברה
-
בקשו ממערכת הדיוור לשלוח לכם טסט לכמה כתובות שיש לכם ובהם כתובות של מיילים ארגוניים המשתמשים בתוכנת אאוטלוק ומיילים אונליין דוגמתGmail(לכל מערכת, כלי הגנה משלה, חשוב לוודא איך, אם בכלל, מתקבלים הדואלי"ם ממערכת הדיוור).
-
האם ביכולת המערכת לשלב גרפיקה וטקטס יחדיו
-
האם ביכולת המערכת לשלב אלמנטים פרסונליים
-
האם למערכת הדיוור יכולת לתת לכם סטטיקסטיה על אחוזי פתיחת מיילים, לחיצות על קישורים בתוך המייל וכדומה.
הכלל החשוב ביותר לדיוור אלקטרוני מוצלח
דיוור אלקטרוני חינם
אין דבר כזה דיוור אלקטרוני חינם! דיוור אלקטרוני חינם שווה כנראה את המחיר שאתם משלמים עליו… אך ביכולתככם לפתוח במלאכת שיווק אשר תאסוף עבורכם כתובות דואר אלקטרוני אשר אליהן תוכלו לדוור לאחר מכן בחינם. האיסוף, מאחר ונדרש להציע ערך מסויים לבעלי הדוא"ל עבור הכתובת שלהם, איננו חינמי, אבל יכול להיות זול מאוד. נסו למשל לכתוב ניוזלטר או סדרת טיפים מוצלחת (דוגמת הטיפים שבאתר זה, הירשמו וראו למה הכוונה בלתת ערך לגולשים). לאחר מכן, אם יש לכם משהו חדש לספר כמו קורס שאתם פותחים או מוצר חדש שהשקתם, תוכלו לדוור בחינם לרשימה שנוצרה אצלכם. רשימות דיוור חיצוניות בחינם, אינן קיימות בישראל וספק אם קיימות באיכות טובה בכלל.
ואל תשכחו את חוק הסאפם או שתיקנסו באלפי שקלים
קראו טיפים נוספים על דיוור ישיר