הניעו את הקורא לפעולה – אם הגדרתם פעולה, כפי שהומלץ לכם למעלה. עליכם להניע את הקורא לפעול בכיוון שבחרתם. למשל "הגע לחנות עם הקופון המצורף ודרוש את ההנחה שלך". אל תפחדו לחזור פעמיים ואף שלוש על המסר. דיוורים רבים נכשלים מפני שעודף המלל משכיח מפני הקורא את מה שהוא אמור לעשות. תוכל לצרף זאת אפילו בנ.ב בסוף המכתב כפימפום נוסף "ואל תשכח לדרוש את ההנחה שלך עם הקופון המצורף".
קבלו הצעת מחיר והשוו בין ההצעות השונות. ודאו כי איכות הנייר וגודל המעטפה למשל זהים בהשוואה שאתם עורכים (גודל מעטפה למעט מקרים חריגים לא אמור לשנות את המחיר, אך איכות הנייר וההדפסה עשויים ליצור פערים משמעותיים בין הצעות שונות)
מהי אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיה שיווקית הינה רצף הפעולות אשר צריך ארגון לבצע בכדי לקדם את…
רק לאחר שתשלמו עשרות ומאות אלפי שקלים ליועץ אסטרטגי, תגלו אם הייתה זו השקעה מוצלחת…
החברות לייעוץ אסטרטגי הפועלות בארץ, זול זה לא הולך להיות… בארץ פועלות בין 5-10 חברות…
חברת מקינזי הינה חברת הייעוץ הגדולה בעולם מקינזי נשכרת בשל הסיבות הנכונות וגם הלא נכונות…
חברת שלדור הינה חברה ישראלית מוערכת לייעוץ אסטרטגי היתרונות בעבודה עם חברת שלדור לעומת חברה…
שלושה שלבים פשוטים של תכנון יובילו אתכם לאסטרטגיה מנצחת תכנון אסטרטגי מורכב משלושה חלקים: ניתוח…