אחד הדברים החשובים ביותר בניהול עסק הוא לשמור על תדמית ציבורית חיובית, וכדי לעשות זאת, צריך לנהל קמפיין יחסי ציבור יעיל. בין אם אתם הבעלים של עסק קטן ובין אם של עסק גדול, יחסי הציבור הנכונים יכולים לעזור לכם ליישר קו עם התחרות הקיימת ולהשיג את היעדים שלכם בצורה יעילה, אסטרטגית ולא פחות חשוב – מקורית.
ככל שתהיו יותר יצירתיים ומקוריים בניהול יחסי הציבור שלכם, כך תוכלו להשיג את המטרות והיעדים שלכם יותר בקלות, ולהעביר את המסר השיווקי במקביל. קחו בחשבון, שמסע יחסי ציבור וקמפיין שיווקי אלו שני דברים שונים, הם אומנם קשורים האחד לשני, אך ישנם הבדלים, החל בהיקף קהל היעד שאליו פונים, דרך המסרים שאותם מעבירים ועד לאופן שבו אותם המסרים מועברים.
לפניכם כמה אסטרטגיות יעילות של יחסי ציבור אשר יעזרו לכם לצלוח את המשימה, כמובן שבעזרת שיתופי פעולה עם אנשי המקצוע המתאימים:
יש כל כך הרבה דרכים לנהל מסע יחסי ציבור יצירתי, וכמובן שבראש ובראשונה עליכם למצוא את הפרטנרים המתאימים, שייקחו את העסק שלכם אל השלב הבא. לכן התחילו במציאת מומחים ליחסי ציבור.
מהי אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיה שיווקית הינה רצף הפעולות אשר צריך ארגון לבצע בכדי לקדם את…
רק לאחר שתשלמו עשרות ומאות אלפי שקלים ליועץ אסטרטגי, תגלו אם הייתה זו השקעה מוצלחת…
החברות לייעוץ אסטרטגי הפועלות בארץ, זול זה לא הולך להיות… בארץ פועלות בין 5-10 חברות…
חברת מקינזי הינה חברת הייעוץ הגדולה בעולם מקינזי נשכרת בשל הסיבות הנכונות וגם הלא נכונות…
חברת שלדור הינה חברה ישראלית מוערכת לייעוץ אסטרטגי היתרונות בעבודה עם חברת שלדור לעומת חברה…
שלושה שלבים פשוטים של תכנון יובילו אתכם לאסטרטגיה מנצחת תכנון אסטרטגי מורכב משלושה חלקים: ניתוח…