השגת סיקור תקשורתי מצריכה עניין ולא יחצ"ן
השגת סיקור בתקשורת הביניים קלה יותר מבאמצעי התקשורת המובילים
עיתונים ואתרים גדולים וחזקים כמו ידיעות אחרונות –YNET או מעריב- NRG, לא יפרסמו דף הודעה לעיתונות באותה הקלות שיעשו זאת אתרים קטנים יותר. עליכם להציע לכתבים סיפור בלעדי, או מידע שיעניין את הקוראים וגיליתם בסקר לקוחות למשל. אך לפרסומים באתרים הגדולים, יתרון נוסף מעבר ללקוחות הפוטנציאלים שיחשפו למוצר או לשירות שלכם: תופעת כדור השלג. עיתונאים נוהגים לקרוא ידיעות באמצעי תקשורת מקבילים ולצוד סיפורים מעניינים לעצמם. כך למשל כתב רדיו יקרא משהו באינטרנט ויעשה עליו אייטם ברדיו ולהיפך.
ספרו את הסיפור שלכם בראי מה שמעניין את התקשורת
חישבו על העסק שלכם. האם יש לכם מידע שעשוי לעניין את כלי התקשורת? אם לא, נסו להמציא מידע כזה. יש לכם עסק ביתי לסריגת כיפות? הכינו שתי כיפות עם איורי המתמודדים על ראשות העריה/הממשלה/תוכנית הריאליטי העכשווית וספקו נתונים לגבי הביקוש לכיפות שינפקו כותרות דוגמת "ישראל ישראלי מנצח את ירו ירושלמי בגזרת הכיפות", שלחו את המידע הזה למעריב או ידיעות, הם כבר יסתערו על כך בתאווה ויספרו על הביקוש הגואה לכיפות המועמד המוביל בבחירות. כעיקרון התקשורת, מחפשת פחות סיפורים קטנים על עסק לסריגת כיפות חביבות, ויותר סנסציות עסיסיות. מי שיש לו סיפור, יש לו מידע מעניין, כמו חלקים מספר או כתבה שכתב, הרי שאינו נדרש לתעלולים כאלה ויכול לספק "קטעים מהספר" לאמצעי התקשורת. דעו כי גם הסלבריטאים הכי גדולים מתבקשים להתחייב לעיתים בכתבה למוסף סוף השבוע כי בתמורה לחשיפה (שתקדם את הסרט החדש שלהם) הם יידרשו לחשוף את חיי המשפחה. החלק החשוב בכל הסיפור הזה הוא שתבינו כי הדרך להגיע לתקשורת, אינה קשה כפי שמקובל לחשוב. אנדי וורהול אמר כי לכל אחד יש 15 דקות של תהילה, נצלו את 15 הדקות שלכם, בכדי לספר לעולם על העסק שלכם ועל הסיבה שבשלה המאזין/הצופה/הגולש פשוט חייב לבקר אצלכם.