השגת סיקור בתקשורת הביניים קלה יותר מבאמצעי התקשורת המובילים
עיתונים ואתרים גדולים וחזקים כמו ידיעות אחרונות –YNET או מעריב- NRG, לא יפרסמו דף הודעה לעיתונות באותה הקלות שיעשו זאת אתרים קטנים יותר. עליכם להציע לכתבים סיפור בלעדי, או מידע שיעניין את הקוראים וגיליתם בסקר לקוחות למשל. אך לפרסומים באתרים הגדולים, יתרון נוסף מעבר ללקוחות הפוטנציאלים שיחשפו למוצר או לשירות שלכם: תופעת כדור השלג. עיתונאים נוהגים לקרוא ידיעות באמצעי תקשורת מקבילים ולצוד סיפורים מעניינים לעצמם. כך למשל כתב רדיו יקרא משהו באינטרנט ויעשה עליו אייטם ברדיו ולהיפך.