יחסי ציבור

עושים יחסי ציבור לעסקים קטנים

יחסי ציבור לעסקים קטנים

יחסי ציבור זה אחד הכלים האפקטיביים ביותר לקידום עסקים קטנים. מטרתו של משרד יחסי ציבור לעסקים קטנים בראש ובראשונה היא לחזק את המותג ולחשוף את השירותים או המוצרים של העסק בפני קהל יעד רלוונטי. כאשר מדובר בעסק קטן, חשוב במיוחד לעשות מיתוג מדויק, אשר יניב את התוצאות הרצויות לעסק שתלוי בהכנסות אלו במידה רבה במיוחד.

איך לבחור משרד יחסי ציבור לעסקים קטנים?

  • אפיינו את סוג העסק שלכם, מקדו את המטרות שברצונכם להשיג ובדקו איזה משרד בוטיק מתאים ומתמחה בתחום העיסוק שלכם.
    קבלו המלצות מחברים ואף ערכו סקר ברשתות חברתיות השונות.
  • בדקו האם במשרד עובדים אנשי תקשורת מנוסים. זכרו – תדמית נבנית בשנים אך נהרסת בדקות. איש יח"צ חובבן עשוי להוביל לנזק בלתי הפיך.
  • בחנו את היצירתיות של משרד יחסי הציבור לעסקים קטנים הפוטנציאלי. אילו רעיונות הוא מציע? באיזה ערוצי תקשורת הוא חושב שיהיה נכון לפעול? האם היחצ"ן שלכם מכיר את הערוצים המתאימים לכם וידע ליזום פניה לערוצים וקהלים חדשים?
  • וודאו כי לא קיים ניגוד אינטרסים וכי משרד יחסי הציבור אינו מייצג מתחרים שלהם.
  • הגדירו שיטת עבודה, וודאו כיצד משרד יחסי ציבור לעסקים קטנים צפוי להעביר לכם עדכונים ובדקו האם זה תואם לצרכים שלכם.
  • וודא כי משרד היח"צ עובד גם במדיות החדשות. הלקוחות נמצאים ברשת ואחת הדרכים הכי אפקטיביות להגיע אליהם הנה דרך בלוגים, אתרי תוכן ועמודי פייסבוק. טיפ – בקרו באתר האינטרנט של המשרד וראו עד כמה הוא מעודכן.

פעילות משרדי יחסי ציבור בעידן האלקטרוני

עסקים קטנים מתחבטים בשאלה כיצד להגיע לקהל הלקוחות הגדול ביותר במסגרת התקציב הנמוכה ביותר. הפניה לפרסום המסורתי בעיתונות הכתובה הנה הדרך המוכרת והמקובלת ביותר אך המינוס העיקרי הנו העלות הגבוה של השירות. עסקים רבים מגלים כי בפרסום המסורתי ישנו פער בין העלויות הגבוהות לבין התוצאות המאכזבות.  .

במקרים משרד יחסי ציבור לעסקים קטנים יבחר בהעברת מסרים פרסומיים דרך דיונים ברשתות החברתיות ופורומים מקצועיים, ניהול שוטף של עמוד פייסבוק, יצירת קהילה, ערוץ יוטיוב, שליחת ניוזלטרים ועוד.

חשיבות התמהיל הנכון של פעולות שיווקיות

תמהיל נכון של פעולות שיווקיות, כאשר יח"צ הוא חלק מרכזי בהן, בהחלט אמור להוביל כל עסק, גם הקטן ביותר, למקומות טובים יותר. תכנון נכון, חשיבה יצירתית ובחירה נכונה של שפה פרסומית, ערוצים בהם מתבצע פרסום עסקים וכמובן המסרים עצמם – בהחלט יסייעו רבות לעסק שלכם להגיע לאנשים חדשים, שיהפכו לא רק ללקוחות חד פעמיים שלכם אלא גם ללקוחות חוזרים ושליחים שלכם בקרב קהלי יעד חדשים.

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

בניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת

מהי אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיה שיווקית הינה רצף הפעולות אשר צריך ארגון לבצע בכדי לקדם את…

7 שנים ago

מהו יעוץ אסטרטגי וכיצד לבחור חברת יעוץ אסטרטגי

רק לאחר שתשלמו עשרות ומאות אלפי שקלים ליועץ אסטרטגי, תגלו אם הייתה זו השקעה מוצלחת…

7 שנים ago

חברות ייעוץ אסטרטגי הפועלות בישראל ומה ההבדלים ביניהן

החברות לייעוץ אסטרטגי הפועלות בארץ, זול זה לא הולך להיות… בארץ פועלות בין 5-10 חברות…

7 שנים ago

חברת מקינזי ישראל

חברת מקינזי הינה חברת הייעוץ הגדולה בעולם מקינזי נשכרת בשל הסיבות הנכונות וגם הלא נכונות…

7 שנים ago

חברת שלדור – ייעוץ אסטרטגי

חברת שלדור הינה חברה ישראלית מוערכת לייעוץ אסטרטגי היתרונות בעבודה עם חברת שלדור לעומת חברה…

7 שנים ago

תכנון אסטרטגי – איך לבצע תהליך תכנון אסטרטגיה מוצלח

שלושה שלבים פשוטים של תכנון יובילו אתכם לאסטרטגיה מנצחת תכנון אסטרטגי מורכב משלושה חלקים: ניתוח…

7 שנים ago