כעצמאיים בהתהוות, בוודאי תצטרכו הדרכה שתכשיר אתכם כעצמאיים עם בסיס טוב לקראת יציאה לדרך חדשה. עד לא מזמן הייתם עובדים שכירים או מובטלים, והעצמאות שונה מכך לחלוטין. היא טומנת בחובה יזמות, חריפות מחשבתית ורצון עז להביא עבודה, שכן כעת אתם הבוסים של עצמכם. בשל כך, המחשבה שונה לחלוטין מזו של עובד שכיר ותלויה לחלוטין במוטיבציה שלכם במקצוע שבחרתם וב- "אני מאמין" המחשבתי שלכם באותו תחום. מה שנשאר הוא לבחור חברת ייעוץ עסקי שתיקח את זה לקראת מינוף ותרים את העסק שלכם לגבהים. כיצד מומלץ לבחור אותה? במקבץ הטיפים שלפניכם תוכלו ללמוד כיצד עושים זאת.
בחרו בחברה שבאה עם תכנית עבודה מסודרת כעסק בהתהוות, מתקדם ו- ותיק
תכנית עסקית מסודרת תעזור לכם בקידום מכירות. ראשית כל, היא תבטיח כי עמל כפיכם או יזמותכם יהיו בעלי משמעות בכל שלב של החיים שלכם. אמנם בעולם העסקי אין גיל ואין קבוצות גיל, וכל יזם מגיע לאן שהוא מגיע בקצב שלו, אבל בגדול ניתן לזהות פילוח ברמת המאקרו של הצטיינות בעסקים על פי ציר תקופות. באמצעות ייעוץ עסקי טוב העסק שלכם יוכל להבטיח את יתרונו על עסקים אחרים באותו שלב: לא להיות שווים לו, לא להדביק את הזנב שלו, אלא את יתרונו באופן מובהק עליו ועל דומיו. בדרך זו תוכלו לעסוק ביזמות פרופר גם כשמדובר בעסק המייצר מלאכה ולא לחשוב על "האם הדבקתי את המתחרה X או היזם Y בהישגים". הדבר נלמד באמצעות פיתוח מחשבתי יזמי, זיהוי הזדמנויות וחתירה למצוינות עסקית וכלכלית.
זו צריכה להיות תכנית העבודה המסודרת של חברת ייעוץ עסקי
חברה לייעוץ עסקי – כשמה כן היא. היא מייעצת לכם מה לעשות מבחינה עסקית: העסק יעבוד כמה שפחות וירוויח כמה שיותר. ישנם כמה כלים לעשות זאת: כלי אחד הוא להכיר בעובדה שבחרתם במקצוע שיש בו מלאכה ואין מנוס מעבודה קשה בתחילת הדרך. אבל גם במקצוע כזה (חקלאות, מוזיקה, בנייה וכד') ניתן לעשות יזמות. אחרי שנים של עבודה מוכרת בתחומים הללו תוכלו לייצר E-books (מדריכים באינטרנט) ולמכור אותם דרך פייפל. ניתן לארגן פעילויות, העשרות ו- וובינרים בתחומים אלו אחרי שנים של עבודה מוכרת. במידה והתחום שלכם אינו עוסק במלאכה אלא ביזמות, נלמד מהלכים יזמיים מתוחכמים, כיצד להגיע לאנשי הקשר חשובים במשק ולפתח את העסק באינטרנט כבר בתחילתו: דפי נחיתה, דפים ברשתות החברתיות, אתר אינטרנט ויציאה למשימות קידום חודש בחודשו.