השקת סניף חדש איננה מאוד מעניינת (הגם שיחצן טוב יצליח להשחיל אתכם למקומון עם הודעה קטנה על עסק שנפתח). על כן "תורת היחצנות" אומרת שיש להפוך את השקת פתיחת הסניף "לאירוע השקה". אירוע ההשקה כולל תמיד הזמנה של סלבריטאים מקומיים להשקה ונסיון להשיג חשיפה תקשורתית לאירוע.
רוב ההשקות נכשלות תקשורתית, מאחר וזה לא מעניין אף אחד שפתחתם סניף, ואת הסלבריטאים ראו כבר בעשר השקות החודש. יחד עם זאת, לא בטוח שאתם צריכים תקשורת, או סלבריטאים או את שניהם. האם לא תשמחו יותר אם כל לקוחות השכונה יגיעו לסניף החדש ויכירו אותו, מאשר ישמעו עליו בעיתון? עסקים רבים, כמו גם רשתות שיווק ענקיות מעדיפים לארגן אירוע השקה שכולל את הלקוחות. לצורך האירוע הם מפרסמים מבצעים צפויים ואמיתיים, משיגים כמה מדייר השכונה ש"יפיצו את השמועה" ומחלקים באירוע מתנות שהמבקרים יוכלו להסתובב עימן ולספר למי שישאל אותם "את זה קיבלתי בהשקה של סניף שופרסל החדש".
אז איך להפוך רעיון לא מעניין לאירוע יחצנות
ניקח לדוגמא סניף חדש שנפתח למספרה מקומית. השקת הסניף כאמור לא מאוד מעניינת, ונסיון להביא סלבריטאי, יצליח במידה כלשהי, אך לא "בענק", אם כן כיצד ניתן להשיג
יחסי ציבור טובים מהאירוע? מה דעתכם על אירוע השקה שבו מי שהתספורת שלו תשקול יותר משאר התספורות, יקבל אלף ₪ מתנת גיוס. כל המועדים לגיוס מהשכונה, אימותיהן וחבריהם יגיעו כדי לראות כיצד התלתלים הופכים למזומנים, העיתון המקומי ישמח להציג תמונה של המסופר המאושר ואתם תזכו לחשיפה. מהו היסוד שהפך את ההשקה מעוד השקעה לאירוע יחצנות לדוגמא:
תספורת איננה מעניינת, תחרות תספורות כן.