מודל זה מטרתו לשמש אתכם בכדי לקבוע את איזורי הפעילות של קמפיין היח"צ שלכם. האם יהיה זה קמפיין בעיתונות המקומית בלבד, או גם בעיתונות הארצית. האם ממוקד בפעילות מסוימת של החברה או בכמה מהן וכדומה (כל הזכויות שמורות ©).
ברור לנו שאתם עסוקים, וגם רוצים לקדם מאוד את העסק שלכם. לכן יצרנו עבורכם את הניוזלטר השבועי המכיל טיפ קצר בין כמה שורות שידליק לכם רעיון ויקדם את העסק שלכם. הירשמו עכשיו בתיבת המייל למעלה. לעולם לא נעשה שימוש במייל למעט שליחת טיפים, ההצטרפות וההסרה מהירים ופשוטים. נסו זאת עכשיו
איזור – האם תרצו חשיפה ארצית או מקומית.
כיסוי – האם רק הופעה בידיעות אחרונות או הארץ נחשבת בעיניכם, או גם הופעה ב"הד הדסה", מגזין בית החולים בירושלים.
מקור – האם להגיב על אירועים חדשותיים או ליצור אירועים חדשותיים.
תקופה – כשיגרה או בעונה מסויימת.
מטרות היח"צ – האם לעורר מודעות לחברה בלבד, או גלישה באתר החברה, קונים ברשתות הפיסיות וכו'.
ערוצי מדיה – מהו הערוץ הנכון עבורכם.
יוזמה – האם אתם מצפים שמשרד יחסי הציבור יביא רעיונות ליח"צ, האם אתם כלקוח או יחדיו.
דיווח – האם אתם רוצים דיווח על פרסומים שהצליחו או גם על נסיונות שלא הצליחו (אך יעידו על מאמץ היחצן).
אם אינכם יודעים היכן להמשיך באתר, מומלץ לקרוא את המאמר המקיף על יחסי ציבור ודוברות
יועץ תקשורת מנוסה יכול להוביל להצלחה עסקית וכן למנוע קריסה ומשברים! יועץ תקשורת – מה תפקידו? יועץ תקשורת כשמו
לפרטים נוספיםהרשימה העדכנית של משרדי יחסי ציבור המובילים בישראל משרד יחסי ציבור כתובת טלפון ראשי ג'נסיס פרסום - תקשורת חדשנית בדיגיטל
לפרטים נוספיםרוב העסקים לא דורשים תוצאות ברורות ממשרד יחסי הציבור ולכן התוצאות לא בהכרח מגיעות החוכמה בעבודה מול משרד יחסי
לפרטים נוספיםכיצד לבצע יחסי ציבור ודוברות מוצלחים לארגון לאיזה עיתון לפנות? העיתונים היומיים הגדולים משוועים לחומר מעניין להגיש לקוראים. העיתונאים
לפרטים נוספיםיחסי ציבור באינטרנט – איך תמצאו את הגולשים הנכונים ותביאו אותם לאתר שלכם יחסי ציבור באינטרנט ניתנים למדידה ושלא
לפרטים נוספיםלתיאום פגישת אסטרטגיה התקשר: 03-5792920
מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה