מיתוג מוצר
מיתוג מוצר הוא תהליך שבו בונה החברה תפיסה מסוימת לגבי המוצר אצל הלקוחות, המיתוג יבדל את המוצר ממוצרים אחרים ויגרום לצרכן לקנות אותו גם אם הוא עולה יותר ממוצרים מתחרים, בגלל ערך מוסף שהוא מעניק לו והתועלות נוספות שהן מעבר למחיר. על מנת להצליח במיתוג מוצר הוא צריך להיות מוצר טוב ואיכותי ובנוסף להשפיע על הלקוח באופן חיובי ולייצג משהו שאין ללקוח והוא רוצה להשיגו. בתהליך מיתוג מוצר מעצבים את הסלוגן, לוגו, האריזה ושאר הסממנים החיצוניים. לצורך תהליך מיתוג מוצר נעזרים בדרך כלל בחברות מיתוג אשר עורכות מחקרי שוק, מחליטות על אסטרטגיה, מעצבות ובונות את הקונספט ובסופו של דבר מטמיעות את המותג החדש בדרך כלל בעזרת מסע פרסום. מיתוג טוב ונכון יוכל ללוות את המוצר לאורך שנים.
בנוסף למיתוג המוצר, גבשו אסטרטגיה עסקית לחברה שלכם במיטב הכלים העדכניים.