קמפיין פרסומי
קמפיין פרסומי הינו סדרה של מסרים פרסומיים שמציגים את אותו רעיון או נושא שנועד לקדם מכירות של מוצר או שרות. בתקופות זמן שונות יכולים להיות קמפיינים שונים לאותו המוצר. על פי החלטת הלקוח ומשרד הפרסום, קמפיין פרסומי יכול להופיע בו זמנית בכמה מדיות שונות כגון: מודעות בעיתונים, שילוט חוצות, פרסומות בטלוויזיה ועוד. השלב המהותי בבניית קמפיין פרסומי הוא ההחלטה על הרעיון שיעמוד במרכז הקמפיין והוא נקודת המוצא לקמפיין הפרסום כולו, לדוגמא: חברת קוקה-קולה המשווקת את המשקה קינלי בחרה ברעיון "שיהיה לך יום כתום" שיעמוד במרכז קמפיין הפרסום, במסגרת הקמפיין נתלו שלטי חוצות, שודרו פרסומות ברדיו ובטלוויזיה ופורסמו מודעות בעיתונים שכולם סבבו סביב הרעיון הנ"ל בצבע קול ותנועה. קמפיין פרסומי הוא חלק מתמהיל השיווק ועל מנת לממש אותו נדרש תקציב פרסום.