שיווק ויראלי
שיווק ויראלי הינו שיטת שיווק אשר עושה שימוש ברשתות קיימות במטרה להפיץ מסר מסוים ו/או לחזק מותג. בעבר הפצת המסר התבצעה בעיקר בצורה של שיווק מפה לאוזן בשיחות פנים אל פנים ומאוחר יותר בטלפון, אולם בעולם המודרני, בעידן האינטרנט, הביטוי מפה לאוזן הינו מטפורי כמובן ושיווק ויראלי רב מתבצע באמצעות תכתובת מיילים. מיילים רבים בעלי תוכן משעשע או מעניין אשר נשלחים מאדם לאדם בתפוצות רחבות כוללים בנוסף פרסום "סמוי", קישורים או תוכן שיווקי אחר.