מיקור חוץ

מיקור חוץ בגופים מוסדיים – עושים את זה עם המומחים

השימוש במיקור חוץ בגופים מוסדיים תורם רבות מבחינה מקצועית לארגון, עוזר לשפר וייעל את רמת התפעול, שירות הלקוחות, בתחומי הניהול והפיננסים וכן בפעילות האסטרטגית של הארגון.
תהליך או שירות חיצוני שכזה טומן בחובו יתרונות וחסרונות ולכן חשוב לדאוג שהפעילות מבוצעת ע"י חברה מומחית בעלת ניסיון, רמה וידע רב, וכן כל ההסדרים הוגדרו ונרשמו מראש, תוך כדי פיקוח ובקרה במהלך העבודה המשותפת.
שימוש בחברת אאוטסורסינג מאפשר לארגון להתפתח ברמה המקצועית, בעוד שחברות למיקור חוץ יכולות להוביל ולהתמחות במספר ענפים שונים, כאלה שלארגון עצמו אין יתרון יחסי.
כך יכולה חברה למיקור חוץ להוביל את הגוף המוסדי לסיפורי הצלחה עם תוצאות מעולות במגוון תחומים. 


שימוש במיקור חוץ מאפשר לגופים מוסדיים להתמקד בליבה העסקית שלהם, בעוד את כל רמת התפעול מסביב יטופל ע"י חברה חיצונית. כך שהארגון עסוק במה שהוא הכי טוב בו, בעוד שחברה למיקור חיצוני עסוקה במה שהיא הכי טובה בו, וזה WIN WIN לשני הצדדים.
מהם היתרונות העיקריים ואלו סיכונים כרוכים בכך? 

מיקור חוץ יתרונות וחסרונות – מהם? 

  • חסרונות – שימוש במיקור חוץ משמע יצירת תלות בגוף חיצוני, בנותן השירות שעלול להשפיע על הגוף המוסדי וקהל הלקוחות, ואף להיחשף לסיכונים תפעוליים ומשפטיים, ניגודי עניינים וחשש לפגיעה ברמת האפקטיביות של מנגנוני הבקרה והפיקוח של אותו גוף מוסדי. לכן כדאי להבטיח ולבחור בחברה למיקור חוץ מקצועית ומנוסה, ולהגדיר את תחומי האחריות מראש.
  • יתרונות – חברה למיקור חוץ יכולה לתרום במספר רבדים, תוך שהיא עוזרת לגוף לחסוך בכסף, בכוח אדם ובהוצאות כלכליות רבות.
    החברה מספקת את השירות באופן מקצועי ביותר, עם כוח אדם שכבר מיומן ומנוסה בתחום.
    מיקור חוץ אותנטי מאפשר להימנע גם מהוצאות מיותרות של יחסי עובד ומעביד, כך שהארגון מקבל את התמורה שהוא שילם עבורה, ובאופן מקצועי, ממוקד ויעיל.
    מיקור חוץ מאפשר לארגון לחסוך בזמן, בכך שהם לא צריכים להתעסק בגיוס וחיפוש אחר עובדים מקצועיים ומנוסים, אלא הם מקבלים אותם "מוכנים" ומשופשפים.
    מעבר לזה, אם לא יהיה צורך בעובד או בשירות מסוים, אין כאן צורך בפיטורין ובכל המשתמע מכך, ומספיק להגדיר את משך זמן השירות הנדרש מול חברת המיקור החיצונית.

כך או כך, חשוב לבחור בחברה איכותית, מנוסה ומתמחה במגוון תחומים, ובכך להימנע משירות ברמה ירודה, חוסר שליטה או חוסר הבנה בתחומים הנדרשים ופגיעה בארגון המוסדי.
אם בחרתם בחברת אאוטסורסינג המספקת שירות ברמה גבוהה, תוכלו ליהנות מייעול במספר תחומים ולהגיע לתוצאות מעולות. 

 

מיקור חוץ בישראל –  איך זה עובד עם GPS לעסקים ? 

  1. בניית אסטרטגיה ויישומה לתשתיות ניהוליות – הסתכלות פנימה ובחינת סביבת השוק, תוך בניית מודל עסקי מתאים ונכון.
  2. בניית תכנית עבודה הוליסטית לכל רובדי הניהול – מסייע ליצירת בידול עסקי והגדלת הרווחיות והיעילות. הגדלת הפרודוקטיביות של צוות העובדים וההנהלה, ניצול המשאבים בצורה מקסימלית ומתן מענה מקיף לכל הצרכים בכל המחלקות.
  3. ניהול המיתוג, שיווק, מכירות ושירות – כולל בין היתר שיווק דיגיטלי, בניית תשתית אסטרטגית לקידום המותג, קידום קמפיינים ברשתות החברתיות, ביצוע אופטימיזציה ושיפור יחס ההמרה, בניית תהליכי מכירה ויצירת משפכי עבודה.
  4. פיתוח תהליכי עבודה, בניית כלים ומודלים לביצוע מעקב ובקרה וניהול לאורך כל הדרך למען הצלחה ומקסום תוצאות.

אלו מגזרים צריכים שירות מיקור חוץ עברית? 

  1. המגזר הממשלתי והציבורי – כחלק מהדרישות שלהם, עליהם לספק שירותים רבים לאזרחים, הכוללים שימוש במערכות מתקדמות, מובנות ונוחות לשימוש, תוך שמירה על שקיפות ועמידה ברגולציות.
    כך למשל שדרוג הטכנולוגיה ומתן מענה לגופים כמו עיריות, רשות מקומית ורשות המים מסייע להקל על התושבים במתן תשלומים ושירותים באופן וירטואלי, בדרך קלה ויעילה יותר.
  2. עולם ההייטק – מקסום התועלות והפעילות של חברות הייטק אל מול הלקוחות, מתן מענה מקיף 360 הכולל שילוב כלים טכנולוגיים, כלים שיווקיים, שירות לקוחות ומערך המכירות.
  3. תעשיית הייצור – גופים כמו תשתיות, אנרגיה ותעשיה מייצרות תעסוקה רבה לעובדים רבים במשק, וגם הם זקוקים לתמיכה יעילה במספר תחומים, הכוללת שיפור נהלי העבודה, ניהול זמנים, שיפור המחלקות, בניית אסטרטגיה, שיפור השירות, ליווי באתגרים ומציאת פתרונות.
  4. יזמים ועסקים קטנים ובינוניים – מאות עסקים נדרשים לשירות מיקור חוץ ועל אף שהם מובילים בתחומים, הם אינם מומחים בתחומים אחרים. חברה למיקור חוץ מסייעת לגופים אלו להתמקד בלב ליבו של העסק או המוצר, בשעה שהחברה החיצונית דואגת לניהול חיצוני לאורך כל הדרך והזמן הדרוש.

הסכם מיקור חוץ דוגמא – מה מופיע בהסכם בדר"כ? 

העברת פעילות הארגון לחברה חיצונית דורשת הכנת הסכם מיקור חוץ בין שני הצדדים, תוך שמירה על שקיפות מלאה והתחייבות הדדית בהתאם למה שנקבע.
מה צפוי להופיע בהסכם כזה? 

  • בדיקות נאותות – לדוגמא מה היכולות של נותן השירות החיצוני, מה מסוגל לספק מטעמו בזמן ובאיכות שנקבעה מראש, תוך התחשבות במשאבים, מומחיות, ניסיון, כשירות וכן המוניטין וכללי האתיקה שלו.
  • פיקוח ובקרה – הגוף המוסדי ראשי למנות בעל תפקיד מטעמו שיבצע מעקב ובקרה אחר פעילות של חברת המיקור החיצונית. פיקוח אחר כל הפעילות המהותית הרלוונטית, תוך קבלת דוחות מעקב בהתאם להסכם שנקבע מראש, וכן בדיקות תקופתית שיעזרו לייעל בצורה הדדית את התהליך.
  • שמירה על סודיות – כל המידע שעבר במסגרת העבודה המשותפת מול מיקור החוץ חייב בשמירת סודיות, ולכן אין להעביר מידע רגיש או רלוונטי, נתונים, דו"חות או כל מידע אחר הקשור לגוף המוסדי, בזמן תקופת ההתקשרות וגם לאחר סיום ההתקשרות.

 

מיקור וניהול חיצוני ע"י GPS לעסקים – השירותים שלנו 

  1. שיווק – ניהול מערך שיווקי הכולל קמפיינים ממומנים ואורגנים ברשתות החברתיות, קידום בשיווק דיגיטלי, פיתוח דפי נחיתה ממירים, הקמת אתרי אינטרנט, פיתוח ערוצי שיווק ויצירת שת"פים רלוונטיים, פנייה לגופים עסקיים, ממשלתיים ומוסדיים.
    הפצת ניוזלטר והודעות שיווקיות, שיפור מנגנון שימור מועדון הלקוחות בחברה.
  2. מיתוג – בניית מיתוג עסקי מקיף הכולל שפה, בניית מסרים, בידול ויתרון תחרותי. בניית חומרים שיווקיים, מצגות עם מסרים ברורים, עיצוב חומרים פליירים, הפקת סרטוני תדמית, וכל הפתרונות הדרושים כדי להפוך את העסק לממותג בצורה מקצועית.
  3. מכירות – בניית מערך מכירות פנימי וניהול תהליכי מכירה, ביצוע מעקב ובקרה לשיפור מקסימלי, וכן גיוס עובדים למכירות שטח, מכירות בק אופיס וטלמרקטינג.
    בניית תהליכי מכירה ויצירת משפכי עבודה.
  4. ניהול ופיתוח עובדים – גיוס עובדים מתאימים והכשרתם, אימון ופיתוח עובדים ומנהלים, פיתוח כלי ניהול חדשניים ופיתוח צוותים.
  5. פיננסים – בניית תכנית עסקית בעלת יעדים ברורים ומפורטים, ליווי פיננסי ומציאת פתרונות, ניהול יעיל יותר של תזרים המזומנים והטמעת מערכות רלוונטיות.
  6. פיתוח עסקי ואסטרטגיה – בניית תכנית עסקית עם מודל עסקי ותוכנית עבודה, פיתוח מערכות טכנולוגיות ודיגיטליות וביצוע מעקב מדדים KPI לאורך התהליך.

חברת GPS לעסקים – מגיעים עם ערך מוסף 

חברות, גופים וארגונים רבים מודעים לכך שהם אינם מצליחים לבצע את כל המשימות הנדרשות, עם ראייה מערכתית מלאה ומקיפה, תוך סנכרון צוותי מלא ושיתוף פעולה מוצלח.
חברת GPS לעסקים מתמחה בניהול תהליכים ומתן שירותים חיצוניים כבר למעלה מ-20 שנה, באופן מקצועי, יעיל ורלוונטי עבור כל חברה.
אנו בGPS מבינים שהבחירה בנו תוביל את העסק לצמיחה והצלחה, כך שהעסק יוכל להמשיך ולהתמקד בליבה, בעוד שאנחנו נדאג לכל המעטפת השלמה, ליצירת הסנכרון המושלם והגעה לתוצאות מבטיחות.  

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

בניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת

מהי אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיה שיווקית הינה רצף הפעולות אשר צריך ארגון לבצע בכדי לקדם את…

7 שנים ago

מהו יעוץ אסטרטגי וכיצד לבחור חברת יעוץ אסטרטגי

רק לאחר שתשלמו עשרות ומאות אלפי שקלים ליועץ אסטרטגי, תגלו אם הייתה זו השקעה מוצלחת…

7 שנים ago

חברות ייעוץ אסטרטגי הפועלות בישראל ומה ההבדלים ביניהן

החברות לייעוץ אסטרטגי הפועלות בארץ, זול זה לא הולך להיות… בארץ פועלות בין 5-10 חברות…

7 שנים ago

חברת מקינזי ישראל

חברת מקינזי הינה חברת הייעוץ הגדולה בעולם מקינזי נשכרת בשל הסיבות הנכונות וגם הלא נכונות…

7 שנים ago

חברת שלדור – ייעוץ אסטרטגי

חברת שלדור הינה חברה ישראלית מוערכת לייעוץ אסטרטגי היתרונות בעבודה עם חברת שלדור לעומת חברה…

7 שנים ago

תכנון אסטרטגי – איך לבצע תהליך תכנון אסטרטגיה מוצלח

שלושה שלבים פשוטים של תכנון יובילו אתכם לאסטרטגיה מנצחת תכנון אסטרטגי מורכב משלושה חלקים: ניתוח…

7 שנים ago