מיקור חוץ לניהול מכירות, שיווק ופיתוח עסקי הוא המפתח להצלחה בעידן המודרני. בעזרת צוות מומחים מנוסה, אנחנו הופכים את השאיפות שלכם למציאות, מנהלים עבורכם את כל תהליכי השיווק והמכירות ברמה הגבוהה ביותר ומאפשרים לכם להתמקד בליבת הפעילות של העסק.
עם שירותי מיקור החוץ שלנו, העסק שלכם זוכה לניהול מדויק, חדשני וממוקד מטרה – כל מה שצריך כדי להוביל לצמיחה ולהשגת היעדים.
יתרונות שילוב מיקור חוץ בחברתכם:
– הפחתת הוצאות קבועות כמו משכורות והטבות
– חיסכון בעלויות גיוס, הכשרה וציוד
– שימוש בידע ובניסיון של מומחים בתחומים ספציפיים
– עדכון מתמיד בטכנולוגיות ושיטות עבודה חדשות
– התאמת היקף השירותים לצרכים המשתנים של העסק
– אפשרות להרחיב או לצמצם פעילות בקלות
– פינוי זמן ומשאבים לפעילויות המרכזיות של העסק
– שיפור היעילות והפרודוקטיביות הכללית
– אפשרות להתחרות עם חברות גדולות יותר
– גמישות וזריזות בהתאמה לשינויים בשוק
יתרונות אלו מאפשרים לעסקים בינוניים לפעול ביעילות רבה יותר, להתמקד בצמיחה, ולהתחרות באופן אפקטיבי בשוק הדינמי של ימינו.
השירותים שלנו במיקור חיצוני
– ניהול מכירות חיצוני
– שירותי שיווק
פיתוח עסקי
סיפור לקוח – ספארקל חברת סייבר וGPS לעסקים
חברת סייבר – ספארקל
חברה אשר פיתחה מערכת ייחודית לאיתור חייבים ולפירעון חובות בזמן אמת בשילוב אנליסטים.
מערכת זו הינה ייחודית בשוק. כיום החברה פועלת במגוון מישורים בתחום עסקי, ציבורי וממשלתי.
אתגר
פיתחו מוצר ייחודי ופורץ דרך אך עם הזמן הגיעו לתקרת זכוכית ולא ידעו איך למנף את הקיים, להביא לקוחות חדשים וליצור התרחבות עסקית גאוגרפית.
האסטרטגיה העסקית
יצירת מוצר או שירותים שמותאמים לקהלים רבים
התאמת המוצר לכל תחום פעילות
יצירת אריזה מיתוגית שתואמת את השפה החדשה של העסק
יישום ניהולי
בנייה ופיתוח מוצר תעשייתי
מיתוג ושיווק
הקמת מוקד מכירות – בק אופיס ואנשי שטח
השתתפות בכנסים ואירועים
תהליכי פיתוח עסקי ויצירת הזדמנויות בשווקים חדשים
תוצאות
בניית מערך עבודה הכולל טלמרקטינג ואנשי מכירות
התרחבות עסקית ברחבי הארץ
תיאומי פגישות עם מעל 100 עיריות
סגירת 7 פיילוטים עם צפי לסגירות עתידיות נוספות
סיפור לקוח קארט קוסמטיקס וGPS לעסקים
קארט קוסמטיקס
חברת קארט קוסמטיקס מייצרת מוצרי איכות עבור קוסמטיקאיות ופדיקוריסטיות. החברה מעניקה פתרון לבעיות עור השונות ומשלבת במוצריה טכנולוגיה חדישה ומהפכנית הפועלת על רכיבים פעילים חדשניים.
האתגר
לחברה הייתה תלות כמעט מחולטת במרכזי השיווק למקצועות היופי. השאיפה הייתה לפתח ערוץ ישיר נוסף במקביל למרכזי השיווק.
אתגר נוסף היה שהציבור לא הכיר את הערך המוסף של מוצרי החברה, החברה לא הצליחה להעביר במדויק את הערכים המוספים ואת סיפור המותג. כמו כן, המוצרים מחייבים פרוטוקול עבודה שכן אם אתה לא מקצועי אפשר לפגוע בלקוחות החברה ולקבל אפקט הפוך.האסטרטגיה העסקית
התרחבות משמעותית במטרה לא להתבסס על ערוץ שיווקי אחד
התרחבות לקהלי יעד נוספים בחול
פיתוח אפיק של תשתית יופי
הנגשת המותג והערכים הייחודיים של המוצר לכל קהל יעד – המוצר, פרוטוקול ועודיישום ניהולי
- פיתוח מיתוגי שמדבר על ערך המוצר
- פיתוח תשתית עסקית לכל שוק
- שוק הקוסמטיקאיות – בניית תוכנית שכוללת פלטפורמות דיגיטליות, אתר, הגעה לכנסים, טלמרקטינג, המון הרצאות מבוא וטעימה למותג
- הערכות פנימית ובניית תשתיות ארגוניות לרתימת כל המערך הארגוני, תשתית לוגיסטית, שירות.
תוצאות
- הרחבת הפעילות
- גיוס של אנשי ונשות מקצועות יופי
- יצירת איזונים עסקיים אסטרטגיים יותר בראייה קדימה
- התבססות על כמה ערוצי שיווק ולא על ערוץ אחד
משפט מסכם
אין קיצור דרך לחינוך שוק ולהבנה מלאה עד ליצירת ביטחון ללקוח שאמור לקנות את המוצר / לצרוך את המוצר
יתרונות העסקת אנשי מכירות במיקור חוץ עסקים רבים מתמודדים עם האתגר של מציאת צוות מכירות מיומן שמסוגל להניע תוצאות
לפרטים נוספיםהשימוש במיקור חוץ בגופים מוסדיים תורם רבות מבחינה מקצועית לארגון, עוזר לשפר וייעל את רמת התפעול, שירות הלקוחות, בתחומי
לפרטים נוספיםאם היו אומרים לכם שאתם יכולים להתאמץ פחות ולקבל יותר כבעלי עסקים, הייתם מקבלים את ההצעה? זה אולי נשמע
לפרטים נוספיםעושים סדר! מה ההבדל בין חברת ייעוץ למיקור חוץ? כשחושבים על המושג מיקור חוץ בישראל, עולה ההשוואה בין חברת
לפרטים נוספיםחברות ההייטק בישראל נמצאות בתוך סביבה מאתגרת שמתפתחת כל הזמן, ועומדים מול לא מעט אתגרים מורכבים. ככל שהחברה שואפת
לפרטים נוספיםהשאירו פרטים וקבלו מדריך לניהול מוצלח של מיקור חוץ במכירות ושיווק
מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה