מיתוג אופנה
אנו רואים הרבה בתי אופנה חדשים וכאלה שנסגרים פחות משנה לקיומם. על מנת לשרוד בעולם כה תחרותי כמו עולם האופנה, יש לדעת כיצד לבצע מיתוג אופנה נכון, מדויק וקולע למטרה. יש להבין את הפסיכולוגיה אשר עומדת מאחורי תהליך רכישת הביגוד במוחו של הקונה.
ישנם לדוגמא, מותגי אופנה העונים על צרכיהם של בני המעמד הסוציו אקונומי הגבוה, כאשר מותגי אופנה אלה, שונים ממותגי אופנה זולים יותר אשר עונים על צרכיהם של בעלי המעמד הסוציו אקונומי הבינוני עד לנמוך.
זו הסיבה כי תהליך של מיתוג אופנה יעיל, יתייחס ויתבסס יותר על היכרות עם הצרכנים הפוטנציאליים . יש לבחור את המטרה והגדרת היתרונות של מותג האופנה, כך שיתאים לתחרות של עולם האופנה בישראל. יש לבחון את הסביבה השיווקית ולמצוא פתרון מכירתי. ההמלצה היא לוגו שיבוסס על פשטות מודרנית. יש אשר ממתגים את מוצרי האופנה שלהם באמצעות אתר אינטרנטי וחנות ווירטואלית, כאשר בכל פעם ישנם מבצעים, קופונים והנחות ללקוחות המותג.
פילוח השוק של צרכני האופנה
אופנה מיועדת לכמה רבדים: נשים,גברים, ילדים ונוער. יש לכוון לפלח השוק הנכון ולכל קהל, קיימים הצרכים והחוויה שהם מעוניינים לחות בחנות. יש לדעת פרט חשוב, ללא הגדרה מראש, לקוחות לא יתעניינו בביגוד, היות והם לא ידעו למי מכוונים מוצרי האופנה. המיתוג, מתחיל בלוגו, מוצרי פרסום, פרסום אתר האופנה בגוגל ,ברשתות החברתיות, באמצעות ניוזלטרים ועוד. בתחום האופנה ברט, מיתוג ומוניטין הינם אבני היסוד להצלחה ויש לבחון את האופן אשר בו מתבצע הבידול של בגדי האופנה לעומת המתחרים. לדוגמא, האם ניתן יהיה לקדם דווקא את המחירים העממיים או שאולי דווקא את הבגדים היוקרתיים אשר מייצגים את האופנה העדכנית ביותר?
תמונות איכותיות של הביגוד באתר
כפי שאנו יודעים "תמונה שווה אלף מילים" ועל אחת כמה וכמה, כאשר מדובר על אופנה. ככל שתהיינה מוצגות תמונות באתר של הביגוד שברצונכם למתג, כך תהיינה יותר פניות ותנועה של לקוחות אשר יתעניינו בביגוד שאתם מציעים. כמו כן, אף מעצב אופנה לא התפרסם מהיום למחר, כי אם באמצעות מיתוג אופנה מקצועי, אשר גרם לו להיות מפורסם יותר ויותר. כאשר מדובר על אתר של בגדים אופנתיים, יש להטמיע תוכן איכותי ומסקרן וכן, קישורים פנימיים לעוד מוצרים ואביזרי אופנה.
יש לתת דגש על מהירות טעינת התמונות. יש לחשוב על נישה חדשנית ומחודדת, היות והגולשים אינם סבלנים מרוב אתרים שהם גולשים בהם וכן בשל השפע וההיצע הרב בתחום האופנה בשוק הישראלי.
ראו תיקי עבודות שלנו.