חשבת שאתה הולך לשבור את השוק. השקעת המון זמן, משאבים ואנרגיות בפיתוח מוצר חדש לשוק.
היה לך ויז'ן, הייתה לך תוכנית, הכל היה מושלם לכאורה.
במבט לאחור קצת קשה להבין מה התפספס. הרי היה לך חזון, רצון, יכולת, משאבים ואפילו סלוגן מזמין.
אך בפועל המוצר שלך נבלע בין המוצרים הרבים על המדפים, השירות שלך לא מספיק עושה את זה לאחרים, והשם שלך…רגע…תזכיר לי מה השם ?
אנחנו כאן להסביר לך על מיתוג עסקי . ובמשפט אחד – איך הופכים מוצר רגיל למותג מנצח.
אז מהו בעצם מיתוג עסקי? ההנחה הרווחת היא שמיתוג עסקי מסתכמת בבחירת שם קליט וסלוגן מנצח לעסק, לוגו, עיצוב, אתר אינטרנט, שפה עיצובית, רשתות חברתיות וכדומה.
אך למעשה מיתוג לעסק זה הרבה יותר מזה.
מאחורי כל חברה או מוצר מסתתר סיפור. המפתח להצלחה בכל עסק הינו לדעת לספר את הסיפור הזה בצורה נכונה. לדעת להתאים את המוצר או השירות שאתה מספק לקהל יעד הנכון והמדויק עבורך.
בתהליך של מיתוג חברה יש לבחון את התועלות של המוצר, מה הייחודיות של המוצר שלך, וחשוב לא פחות איזה תועלת יקבל הלקוח שלך שירכוש או ישתמש במוצר שלך?
אז איך עושים זה נכון ? יש רק מקום אחד בו מסתתרת האמת כולה, והאמת נמצאת כמובן בלב.
הדרך הטובה ביותר לנתח את המוצר שלך זה פשוט להיכנס לתוך לב ליבו של המוצר שלך.
לא פעם אנו נתקלים בלקוחות שהשקיעו במוצר שהיה נראה להם חלומי ורווחי, אך התברר די מהר שהמוצר אינו מדויק ואינו מתאים לקהל או לשוק.
בדרך זו מאבדת החברה את ההשקעה הרבה שלה, בין אם כספית או ברמת התכנון והזמן שהושקע מבלי להבין ולנתח מדוע זה לא צלח.
השוק של היום מוצף במתחרים והקושי לפרוץ קדימה ולבלוט מבין כל המתחרים אינו מובן מאליו.
בעזרת מיתוג עסקי חכם ונכון, נוכל ליצור יתרון תחרותי ובידול משמעותי אל מול המתחרים שלך
ובהתאם לשוק .
בעזרת תהליך בניית אסטרטגיה ומיתוג עסקי, תכנית עבודה עסקית נכונה ומותאמת עבור העסק שלך,
נוכל לצפות בתהליך של צמיחה וגדילה של עשרות ומאות אחוזים!
העסק שלך צריך תכנית עסקית שנבנית לאחר אבחון מעמיק ונכון.
זהות ברורה וייחודית, שתעזור למנף אותך מעוד עסק למותג מוביל בעל שם מוכר ויתרונות בולטים.
במיתוג עסקי לומדים את לב ליבו של העסק או המוצר, את היתרונות והתועלות שלכם וכיצד אפשר בעצם לבדל אותם מהמתחרים.
מה כל כך מיוחד בשירות שלך, מה התועלות של המוצר שלך ? איפה אתה נמצא בהשוואה למתחרים שלך?
האם אתה פונה לקהל יעד המתאים לך?
מה הסיפור שמסתתר מאחורי המוצר שלך, האם אתה יודע לספר אותו נכון ?
בתהליך של מיתוג עסקי, חשוב ליצוק תכנים וערכים נוספים למוצר, כדי ליצור ערך מוסף ובידול .
דרך נוספת בתהליך היא ליצור סיפור המנכס את המוצר או השירות וגם כן מוסיף לו ערך משמעותי ויתרון בולט.
לאחר אבחון מעמיק ומקצועי בתהליך, יש להתמקד בתועלות המוצר או השירות, לנתח לעומק את התועלות ולהדגיש אותן בפני הלקוחות.
האם קהל היעד שלך כיום, זה הקהל הנכון והמדויק ביותר עבורך או עבור המוצרים שלך?
במיתוג עסקי מדייקים את המוצרים אל מול קהל יעד, תוך מציאת החיבור המושלם ביניהם.
העברת מסרים נכונים ומדויקים עבור קהל היעד שלך, יעזרו לך לפרוץ קדימה, למכור יותר,
לבלוט ולהצליח יותר.
יש לך מוצר פורץ דרך? מצוין. עכשיו אתה צריך לדעת כיצד לפרוץ איתו לשוק .
בתהליך של מיתוג עסקי מדויק ונכון, יודעים לזהות האם אותו מוצר הוא אכן מוצר דגל איתו ניתן לפרוץ לשוק בהצלחה רבה ולהרוויח.
עם הידע והניסיון הרב שלנו ב GPS לעסקים,
כבר בניתוח הראשוני נזהה את החוזקות והחולשות של המוצר, בהשוואה מול המתחרים והשוק.
ניצוק תכנים וערכים נוספים למוצר בכדי לנכס אותו. נבדל אותו וניצור ייחודיות.
נתמקד בתועלת המרכזית של המוצר, מה הלקוח יקבל כשירכוש אותו ? מה זה יעשה לה? כיצד הלקוחה תרגיש אם תשתמש במוצר שלך?
נלמד אותך לתרגם את המסרים שלך, כך שיעברו בצורה אופטימלית ונכונה דרך ערוצי השיווק והפרסום.
בתהליך של מיתוג עסקי בין אם בשלב של מוצר בפיתוח או שדרוג של מוצר קיים, נעניק לו ערך מוסף המותאם לקהלי היעד.
נגדיר מחדש את קהלי היעד השונים, תוך הבנה והכוונה מעמיקה יותר ובניית האריזה הרלוונטית.
כחלק מהתהליך נבין האם המוצר מתומחר נכון תוך שמירה על רווחיות מקסימלית, וננתח את התועלות אותן קהלי היעד מפיקים מן המוצר או השירות.
איזה מענה נותן המוצר או השירות ? נתמקד ברמת החוויה, המסר והערכים המשמעותיים שיקבלו הלקוחות לאחר שירכשו או ישתמשו במוצר.
מיתוג עסקי חכם ונכון יאפשר לתמחר גבוה יותר את המוצר ובכך לייצר יותר רווחיות.
יאפשר לדייק את קהלי היעד, את ערוצי המכירה והשיווק, השימוש במסרים הנכונים ובתכנים המתאימים.
ליצור אסטרטגיית שיווק ומכירה יעילה הרבה יותר, ומותאמת לקהלי היעד הנכונים.
כיום התחרות בשוק רק הולכת וגוברת, לשם כך יש ליצור מפת השוואה אל מול המתחרים בשוק.
בנצ׳מרק (Benchmark ) – בוחן ביצועים – מאפשר להבין היכן המוצר או השירות שלך נמצא ביחס למתחרים החזקים ביותר שלך בשוק.
בעזרת תהליך זה, ניתן ללמוד על המתחרים והשוק וכמובן כיצד להשתפר ולהצליח לפרוץ דרך בתחום.
להגדיר מהם הפרמטרים החשובים ביותר ללקוחות פוטנציאליים אשר בזכותם הם יקנו את המוצר שלכם דווקא ולא של המתחרים.
במידה וצריך, יערכו התאמות במוצרים מסוימים והן בארגון עצמו, תוך שימוש בבסיס הפרמטרים שהוגדרו ונערכו מראש.
כיצד מבצעים בנצ'מרק ?
חברת GPS לעסקים, המתמחה במיתוג חברות, מיתוג עסקי הינה המפתח להצלחה של העסק שלך.
בעזרת ליווי נכון והטמעה של תהליכים, לאחר אבחון מעמיק של המוצר / השירות ויצירת חזון
יובילו את העסק לגדילה וצמיחה והצלחה עסקית מוכחת.
אנו בGPS לעסקים נשמח לצלול לעומקי הנשמה של המוצר או השירות שלכם, כי אנחנו יודעים ומאמינים שלא השקעתם והגעתם עד לכאן לשווא.
רוצים לפרוץ דרך ולהגיע לקהלים חדשים ומתאימים?
מרגישים שהמוצר שלכם פשוט נבלע במדפים בין כל המתחרים?
צריכים לשפר את אסטרטגיית השיווק והמכירות ?
אנחנו כאן בשבילכם!
השאירו פרטים או התקשרו …. .___ ונשמח לצאת אתכם לדרך חדשה, הדרך להצלחה!
מהי אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיה שיווקית הינה רצף הפעולות אשר צריך ארגון לבצע בכדי לקדם את…
רק לאחר שתשלמו עשרות ומאות אלפי שקלים ליועץ אסטרטגי, תגלו אם הייתה זו השקעה מוצלחת…
החברות לייעוץ אסטרטגי הפועלות בארץ, זול זה לא הולך להיות… בארץ פועלות בין 5-10 חברות…
חברת מקינזי הינה חברת הייעוץ הגדולה בעולם מקינזי נשכרת בשל הסיבות הנכונות וגם הלא נכונות…
חברת שלדור הינה חברה ישראלית מוערכת לייעוץ אסטרטגי היתרונות בעבודה עם חברת שלדור לעומת חברה…
שלושה שלבים פשוטים של תכנון יובילו אתכם לאסטרטגיה מנצחת תכנון אסטרטגי מורכב משלושה חלקים: ניתוח…