מיתוג עסקי מחדש
מיתוג עסקי מחדש – לנער קצת את העסק
אם אף אחד לא ממש קונה את המוצרים או השירותים שלכם אולי הגיע הזמן לערוך מיתוג עסקי מחדש. מיתוג מחדש ידרוש הסתכלות על התמונה הרחבה של אסטרטגיית השיווק שלכם, ועריכת כמה שינויים. פעמים רבות צרכי השוק משתנים, ולפעמים המוצר או השירות שהארגון שלכם מציע פשוט לא "עושים את זה". מיתוג עייף, חסר מעוף, שלא מדבר את קהל היעד שלו ויוצרתדמית משעממת – לא יעזור לכם למכור, ולא משנה כמה כסף תשקיעו בשיווק.
מיתוג מחדש הוא אחת ההחלטות העיסקיות הכי חשובות שתקבלו
עירכו רשימה של כל השינויים הכי גדולים והכי קטנים שאתם רוצים לעשות
על הרשימה להיות ארוכה להבהיל – אבל אל תיבהלו: ברגע שתתחילו לעבוד עליה, תגלו שדבר גורר דבר, ופריטים רבים ברשימה שלכם פשוט מתבצעים כאילו מעצמם. ארגנו כוח משימה וקיבעו תפקיד לכל אחד מהצוות.
מיתוג מחדש הוא הרבה יותר משינוי חזותי או לוגו משופר
הטעות הגדולה ביותר שרבים עושים בבואם לערוך מיתוג מחודש היא לעשות שינוי קוסמטי – בין אם לשפר את הלוגו או את עיצוב או אריזת המוצר, צבע, וכדומה. שינוי קוסמטי הוא טעות – גם אם לחזות החיצונית של אמצעים שיווקיים וחזותיים אלה יש משמעות גדולה גם בביצוע מיתוג עסקי מחדש. המיתוג החדש שלכם צריך לכלול מרכיבים רבים נוספים, כגון הגדרה מחדש של קהל היעד, מה המוצר שלכם משרת, שם המוצר ועוד.
עצבו מחדש את אתר האינטרנט או את הבלוג שלכם
עדכנו את הלוגו שלכם
נסו להישאר מקוריים
עשו צעד אחד נוסף על מנת להישאר מקוריים. נכון, תוכלו לקרוא לחנות התאורה שלכם "חנות התאורה", אבל חישבו על שם מקורי, על לוגו מקורי, על תדמית מקורית – וכפועל יוצא על מיתוג מקורי.