אם אף אחד לא ממש קונה את המוצרים או השירותים שלכם אולי הגיע הזמן לערוך מיתוג עסקי מחדש. מיתוג מחדש ידרוש הסתכלות על התמונה הרחבה של אסטרטגיית השיווק שלכם, ועריכת כמה שינויים. פעמים רבות צרכי השוק משתנים, ולפעמים המוצר או השירות שהארגון שלכם מציע פשוט לא "עושים את זה". מיתוג עייף, חסר מעוף, שלא מדבר את קהל היעד שלו ויוצרתדמית משעממת – לא יעזור לכם למכור, ולא משנה כמה כסף תשקיעו בשיווק.
על הרשימה להיות ארוכה להבהיל – אבל אל תיבהלו: ברגע שתתחילו לעבוד עליה, תגלו שדבר גורר דבר, ופריטים רבים ברשימה שלכם פשוט מתבצעים כאילו מעצמם. ארגנו כוח משימה וקיבעו תפקיד לכל אחד מהצוות.
הטעות הגדולה ביותר שרבים עושים בבואם לערוך מיתוג מחודש היא לעשות שינוי קוסמטי – בין אם לשפר את הלוגו או את עיצוב או אריזת המוצר, צבע, וכדומה. שינוי קוסמטי הוא טעות – גם אם לחזות החיצונית של אמצעים שיווקיים וחזותיים אלה יש משמעות גדולה גם בביצוע מיתוג עסקי מחדש. המיתוג החדש שלכם צריך לכלול מרכיבים רבים נוספים, כגון הגדרה מחדש של קהל היעד, מה המוצר שלכם משרת, שם המוצר ועוד.
עשו צעד אחד נוסף על מנת להישאר מקוריים. נכון, תוכלו לקרוא לחנות התאורה שלכם "חנות התאורה", אבל חישבו על שם מקורי, על לוגו מקורי, על תדמית מקורית – וכפועל יוצא על מיתוג מקורי.
מהי אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיה שיווקית הינה רצף הפעולות אשר צריך ארגון לבצע בכדי לקדם את…
רק לאחר שתשלמו עשרות ומאות אלפי שקלים ליועץ אסטרטגי, תגלו אם הייתה זו השקעה מוצלחת…
החברות לייעוץ אסטרטגי הפועלות בארץ, זול זה לא הולך להיות… בארץ פועלות בין 5-10 חברות…
חברת מקינזי הינה חברת הייעוץ הגדולה בעולם מקינזי נשכרת בשל הסיבות הנכונות וגם הלא נכונות…
חברת שלדור הינה חברה ישראלית מוערכת לייעוץ אסטרטגי היתרונות בעבודה עם חברת שלדור לעומת חברה…
שלושה שלבים פשוטים של תכנון יובילו אתכם לאסטרטגיה מנצחת תכנון אסטרטגי מורכב משלושה חלקים: ניתוח…