- דף הבית
- תתי אתרים
- תחום אסטרטגיה
למה צריך אסטרטגיה עסקית? כיצד לגבש אסטרטגיה וכיצד לבנות תוכנית אסטרטגיה שיווקית לחברה ולעסק. מיטב הכלים והמתודולוגיות
- תחום שיווק
מאמרים עדכניים בנושא שיווק, כיצד לגבש אסטרטגיה שיווקית וכיצד לבנות תוכנית שיווקית מקיפה לחברה ולעסק. מיטב הכלים והמתודולוגיות
- תחום פרסום
כל מה שצריך לדעת על פרסום. אין פועל פרסום באינטרנט, מהו פרסום בגוגל, אילו אמצעי פרסום קיימים, איך בוחרים משרד פרסום ועוד
- תחום יזמות ופתיחת עסק
מאמרים עדכניים בנושא יזמות ופתיחת עסקים, מציאת הזדמנויות עסקיות, כתיבת תוכנית עסקית, סודות הייעוץ העסקי, שיות אימון עסקי, השלבים של הקמת עסק. מיטב הכלים והמתודולוגיות
- תחום יעוץ ופיתוח ארגוני
יעוץ ארגוני ופיתוח ארגוני – מתי חייבים ייעוץ ארגוני ומה זה בכלל פיתוח ארגוני. כיצד מפתחים תרבות ארגונית ואיך אימון מנהלים מסייע בקבלת החלטות
- תחום יחסי ציבור
יחסי ציבור- איך לשכור משרד יחסי ציבור, כיצד למדוד יחצנות יעילה מול כושלת, איך לנסח הודעה לעיתונות ומהם יחסי ציבור באינטרנט
- תחום מיתוג
מיתוג נכון של העסק מכיל תהליכים רבים: שיפור תדמית העסק או המוצר, עיצוב לוגו, עבודה על מיתוג, מיצוב. כל אלו יכולים לתרום להכנסות שלכם באופן משמעותי
- תחום מכירות
מכירות הן חלק עיקרי בקיומו של כל ארגון. קראו כיצד להיות אנשי מכירות מצליחים, אילו שיטות מכירה עובדות ועד כמה קידום מכירות ישפיע לטובה על העסק שלכם
- תחום אסטרטגיה