רוב העסקים לא דורשים תוצאות ברורות ממשרד יחסי הציבור ולכן התוצאות לא בהכרח מגיעות
-
אי הבנה של מטרות הלקוח והשגת חשיפה שאינה רלוונטית עבורכם.
-
מאמץ חלקי בלבד, בשל מעורבות נמוכה של הלקוח ו"הסתפקות במועט" מצידו.
הפיתרון לבעיות הנ"ל ברור: הגדירו מראש המטרות וקיימו עם המשרד פגישות דרבון קבועות.
מה חשוב לקבל ממשרד יחסי הציבור שלך
לקוחות לא יודעים לרוב מה לדרוש ממשרד יחסי הציבור. להלן רשימה קצרה של מדדים אשר יאפשרו לכם להבין אם משרד יחסי הציבור שפגשתם, הינו בעל סיכויי הצלחה גדולים וכן לאחר שתחמתם חוזה, למדוד את המשרד ולדעת האם ההשקעה ביחסי ציבורהשתלמה.
משרד יחסי ציבור בעלי קשרים עם עיתונאים במיגוון ערוצי תקשורת
משרד בעל רקורד מוצלח ביחסי ציבור
משרד יחסי ציבור שלא עובד עם המתחרה שלכם
יש משרדי יחסי ציבור שמוכנים לעבוד עם שני לקוחות מאותה התעשייה, ויש לקוחות רבים שלא רואים בכך בעיה. אך דמיינו לעצמכם שמגיע לאיש יחסי הציבור שלכם מידע על כתבה שהולכת להתפרסם בנושא הקשור אליכם ולמתחרה בעיתון מרכזי. כעת איש יחסי הציבור מחויב לשניכם, והוא ינסה להכניס את שניכם לכתבה במקום לתת רק לכם במה. במשרות דוגמת משרדי פרסום, ייעוץ אסטרטגי וגם יחסי ציבור, רצוי לעבוד מול משרד שהאינטרס שלכם בראש מעייניו.