אנחנו נחשפים לעשרות (אם לא מאות) פרסומות ביום אחד, מוצפים במסרים, מותגים, פרזנטורים ומוצרים. אם תעשו Pause לרגע אחד ותנסו לחשוב כמה מהם באמת השפיעו עליהם או יחרטו בזיכרונכם, ככל הנראה שהאחוזים יהיו נמוכים מאוד.
בעידן בו מציפים אותנו במסרים בכל מקום, איך אפשר לתפוס את תשומת הלב של הגולשים? לגרום להם להתעניין בכם, במוצר או בשירות שלכם?
סרטונים לעסקים הפכו להיות כבר מזמן לדבר החם הבא. אומרים שתמונה אחת שווה אלף מילים, אם כך כמה שווה סרטון?
סרטון תדמית לעסק הינו כלי הכרחי לקידום, להעברת מסרים, להצגת הלב והפנים של העסק, וכל זה יכול לקרות בתוך פחות מדקה.
מסרים טקסטואליים ואפילו כאלה המלווים בוויז'ואל לעולם לא יצליחו להנגיש ללקוח את המידע בדרך שתחסוך לו בזמן (כי למי יש זמן לקרוא את כל זה עכשיו?), שתגרום לו ליהנות מהצפייה (דמיינו מוזיקת אווירה ברקע), שתגרום לו לחייך (סרטון אנימציה משעשע אולי? ),
לגלות עניין והכי חשוב לתפוס את תשומת ליבו בתוך ים של מסרים.
היום בתי עסק רבים בכל התחומים הבינו שהרבה יותר קל להעביר מסרים בצורה קלילה, תמציתית, ומרתקת בסרטון – ולא להסתמך רק על טקסטים ותמונות.
כבר אמרנו שסרטון כנראה שווה יותר מתמונה ואלף מילים גם יחד, אך כיצד זה באמת משפיע על הצופה?
סרטון שיווקי לעסק מעניק לצופה חוויה עוצמתית המשלבת בתוכה אלמנטים רבים והחשוב מבניהם יהיה המסר שאתם רוצים להעביר. הרבה יותר קל לרגש את הצופה ולגעת בנקודות חשובות דרך סרטון המשלב קריינות, או מלל בליווי אנימציה מונפשת. הרבה פעמים הלקוח ירגיש שהוא חלק מהעסק, חלק מהחוויה כולה ועצם ההזדהות והפעלת הרגש תתפוס את תשומת ליבו במהירות, והמסר יעבור בצורה חלקה.
יתרון נוסף שיש לסרטוני תדמית על פני אמצעי שיווק אחרים הוא שאין גבול ליצירתיות. חשבו כמה אפשר לעוף על כנפי הדמיון בסרטון אחד קצרצר לעומת תמונה, כרטיס ביקור מודפס או כל אמצעי כתוב אחר.
הפקת סרטון תדמית לעסקים מאפשר לכם להשתמש במסרים הרלוונטיים לעסק שלכם, תוך שימוש באפקטים שמושכים את העין, שמשתלבים בסופו של דבר לתוך סיפור תמציתי עם מסר חד, ברור ומרתק.
הטרנד החם שכבש את העולם כולו כבר לא נוגע רק לעולם הזוהר והבידור אלא לכל עסק, קטן ועד גדול. אם אתם לא שם אתם לא קיימים? בהחלט. סטוריז, אותם סרטונים קצרצרים ברשתות החברתיות שנעלמים לאחר יממה הפכו לכלי שיווקי מוצלח שמגיע לקהלי יעד רבים ולא בהכרח רק לצעירים.
אם אתם רוצים לפרוץ אל השוק המצליח ולהכין סרטון לעסק, התאימו את הסרטון לפלטפורמה בצורה נכונה. למשל סטורי באינסטגרם וטיקטוק קצרים יותר מיוטיוב ולכן חשוב להעמיק את המסר ולתמצת את הסרטון שיתאים בצורה מיטבית לאותו ערוץ.
כך או כך יש סרטונים שאפשר להעלות בצורה דינמית ושוטפת, אך זכרו שמדובר בסרטון תדמית, זה לא הזמן לשלוף את הנייד האישי שלכם אלא להזמין את שירותיה של חברת צילום והפקת סרטוני תדמית מקצועית.
רוצים להפיק סרטון תדמית מנצח? למתג את עצמכם? מעוניינים להגדיל את כמות הפניות, הלקוחות והמכירות שלכם?
יש למה לצפות! חברת GPS לעסקים המתמחה ביעוץ, ליווי וקידום עסקים – תשמח להפוך את המסר שלכם לסיפור מרתק, ייחודי ופורץ דרך על גבי סרטון מקצועי, קצר וקולע.
מהי אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיה שיווקית הינה רצף הפעולות אשר צריך ארגון לבצע בכדי לקדם את…
רק לאחר שתשלמו עשרות ומאות אלפי שקלים ליועץ אסטרטגי, תגלו אם הייתה זו השקעה מוצלחת…
החברות לייעוץ אסטרטגי הפועלות בארץ, זול זה לא הולך להיות… בארץ פועלות בין 5-10 חברות…
חברת מקינזי הינה חברת הייעוץ הגדולה בעולם מקינזי נשכרת בשל הסיבות הנכונות וגם הלא נכונות…
חברת שלדור הינה חברה ישראלית מוערכת לייעוץ אסטרטגי היתרונות בעבודה עם חברת שלדור לעומת חברה…
שלושה שלבים פשוטים של תכנון יובילו אתכם לאסטרטגיה מנצחת תכנון אסטרטגי מורכב משלושה חלקים: ניתוח…