עיצוב לוגו
עיצוב לוגו הוא קריטי ביצירת התדמית העיסקית שלכם
על הלוגו להכיל מסר הרבה יותר מורכב מהצורה החיצונית שלו ולגרום לכך שהלקוחות שלכם יזהו את הלוגו איתכם. על עיצוב לוגו להיות מונע מחשיבה שיווקית ויצירתית, על מנת ליצור סימן או סמל שבסופו של דבר יעזרו לכם למכור יותר.
עיצוב לוגו מתחיל בהחלטה מה עליו לשקף
עיצוב לוגו צריך להיות פשוט
עיצוב נכון של לוגו יכול להיות מופשט
עיצוב לוגו צריך לייצר רושם מיידי
בבחירת לוגו שימו לב לצבע – אבל לא יותר מדי
שימרו על מינימליזם גם בבחירת הצבעים. לא צריך יותר מכמה צבעים בולטים, ולפעמים גם צבע אחד עושה את העבודה. לצבע עצמו יש משמעות למה שהלוגו ישדר לקהל היעד: צבע ורוד יסמל משהו שונה לגמרי מצבע שחור למשל. בנוסף, אל תבחרו צבעים ש-"מכאיבים בעיניים" – למשל, אדום על רקע ירוק, סגול על רקע צהוב וכדומה – שימרו על צבעים שלא "יעוורו" את הלקוחות…
טיפ: על הלוגו להוות מיצוי מופשט של מה שהארגון שלכם מייצג. אם הארגון רציני, זה יהיה מגוחך לבחור לוגו בסגנון קומיקס. דמיינו בנק, שנחשב מוסד רציני ואחראי, עם לוגו שלקוח מסרט מצויר. חישבו מה מתאים לארגון שלכם, אם אתם רוצים לשדר רצינות – מה הכי יתאים. מצד שני, אם אתם רוצים לשדר חופש ויצירתיות חפשו משהו שונה בתכלית.
במידה ואינכם מתמחים בגרפיקה כדאי שתתנו לגרפיקאי לעשות את העבודה. תוכלו להתחיל בכך שתיכנסו לרשימת משרדי גרפיקה.