על הלוגו להכיל מסר הרבה יותר מורכב מהצורה החיצונית שלו ולגרום לכך שהלקוחות שלכם יזהו את הלוגו איתכם. על עיצוב לוגו להיות מונע מחשיבה שיווקית ויצירתית, על מנת ליצור סימן או סמל שבסופו של דבר יעזרו לכם למכור יותר.
שימרו על מינימליזם גם בבחירת הצבעים. לא צריך יותר מכמה צבעים בולטים, ולפעמים גם צבע אחד עושה את העבודה. לצבע עצמו יש משמעות למה שהלוגו ישדר לקהל היעד: צבע ורוד יסמל משהו שונה לגמרי מצבע שחור למשל. בנוסף, אל תבחרו צבעים ש-"מכאיבים בעיניים" – למשל, אדום על רקע ירוק, סגול על רקע צהוב וכדומה – שימרו על צבעים שלא "יעוורו" את הלקוחות…
טיפ: על הלוגו להוות מיצוי מופשט של מה שהארגון שלכם מייצג. אם הארגון רציני, זה יהיה מגוחך לבחור לוגו בסגנון קומיקס. דמיינו בנק, שנחשב מוסד רציני ואחראי, עם לוגו שלקוח מסרט מצויר. חישבו מה מתאים לארגון שלכם, אם אתם רוצים לשדר רצינות – מה הכי יתאים. מצד שני, אם אתם רוצים לשדר חופש ויצירתיות חפשו משהו שונה בתכלית.
במידה ואינכם מתמחים בגרפיקה כדאי שתתנו לגרפיקאי לעשות את העבודה. תוכלו להתחיל בכך שתיכנסו לרשימת משרדי גרפיקה.
מהי אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיה שיווקית הינה רצף הפעולות אשר צריך ארגון לבצע בכדי לקדם את…
רק לאחר שתשלמו עשרות ומאות אלפי שקלים ליועץ אסטרטגי, תגלו אם הייתה זו השקעה מוצלחת…
החברות לייעוץ אסטרטגי הפועלות בארץ, זול זה לא הולך להיות… בארץ פועלות בין 5-10 חברות…
חברת מקינזי הינה חברת הייעוץ הגדולה בעולם מקינזי נשכרת בשל הסיבות הנכונות וגם הלא נכונות…
חברת שלדור הינה חברה ישראלית מוערכת לייעוץ אסטרטגי היתרונות בעבודה עם חברת שלדור לעומת חברה…
שלושה שלבים פשוטים של תכנון יובילו אתכם לאסטרטגיה מנצחת תכנון אסטרטגי מורכב משלושה חלקים: ניתוח…