עיצוב תדמית
לפני שתתחילו בתהליך עיצוב תדמית – קבעו מהי הזהות התדמיתית שלכם
זהות תדמיתית היא חלק מהמיתוג שלכם ומהתמהיל השיווקי, והיא אחראית על התגובה הרגשית והתפיסה שתהיה ללקוחות לגבי הארגון, המוצר או השירות שלכם. כל ארגון שואף ליצור הזדהות של הלקוח עם מה שהוא מנסה למכור לו. לכן, קביעת המיתוג או הזהות התדמיתית היא צעד ראשון לפני שמתחילים עיצוב תדמיתי. חישבו מה קהל היעד שלכם יחפש ונסו להעניק לו בדיוק את מה שהוא מחפש.
אמהות לתינוקות למשל, תחפשנה תחליף חלב בעל ערכים תזונתיים גבוהים וללא תוספים מזיקים. הזהות התדמיתית במקרה זה צריכה להיות ביטחון, הנקה, תינוק רגוע ושבע וכדומה.
כפועל יוצא עיצוב התדמית צריך לייצר אצל אותן אמהות תחושת ביטחון לבריאות התינוק, רוגע, צמיחה בריאה, תזונה נכונה, התפחות תקינה ועוד. על מנת לעשות זאת החברה יכולה לצרף דף מידע לכל אריזה שהיא מוכרת, לעצב לוגו שישדר את אותן תחושות, לעצב אריזה מתאימה, להקים אתר אינטרנט שבו יכתבו מומחי החברה בלוגים מקצועיים ויענו על שאלות של אמהות מודאגות ועוד.
אי אפשר לעצב תדמית בלי להקים אתר אינטרנט
כתיבת בלוגים עשויה לסייע לארגון שלכם לעצב לעצמו תדמית מסויימת. כך למשל, כתיבת תכנים מקצועיים על בסיס קבוע תיצור תדמית של מקצוענות. אם כמה מומחים בארגון יכתבו בלוגים מקצועיים שונים תחת קורת גג אחת, התדמית המקצוענית תועצם. היתרון הגדול של בלוגים הוא בזמינות שלהם ובקלות לפרסם באמצעותם תכנים.מעבר לכך, בלוג הוא אמצעי לשמירת קשר עם הלקוחות, באופן אפקטיבי הרבה יותר משליחת מכתב שיווקי.
עיצוב תדמית מתחיל בלוגו (אבל לא נגמר שם)
עיצוב תדמיתי הוא חלק קטן מאסטרטגיה שיווקית כוללת
טיפ: כיתבו פרופיל חברה שיסייע ביצירת תדמית לארגון. תמצתו בדף סקירה כללית על הארגון שלכם, מה הוא עושה, עבור מי וכיצד הוא עושה זאת. תארו את הערך המוסף שלכם, הניסיון שלכם ועוד. כדאי להשתמש בתיאורים קצרים ופשוטים.