זהות תדמיתית היא חלק מהמיתוג שלכם ומהתמהיל השיווקי, והיא אחראית על התגובה הרגשית והתפיסה שתהיה ללקוחות לגבי הארגון, המוצר או השירות שלכם. כל ארגון שואף ליצור הזדהות של הלקוח עם מה שהוא מנסה למכור לו. לכן, קביעת המיתוג או הזהות התדמיתית היא צעד ראשון לפני שמתחילים עיצוב תדמיתי. חישבו מה קהל היעד שלכם יחפש ונסו להעניק לו בדיוק את מה שהוא מחפש.
אמהות לתינוקות למשל, תחפשנה תחליף חלב בעל ערכים תזונתיים גבוהים וללא תוספים מזיקים. הזהות התדמיתית במקרה זה צריכה להיות ביטחון, הנקה, תינוק רגוע ושבע וכדומה.
כפועל יוצא עיצוב התדמית צריך לייצר אצל אותן אמהות תחושת ביטחון לבריאות התינוק, רוגע, צמיחה בריאה, תזונה נכונה, התפחות תקינה ועוד. על מנת לעשות זאת החברה יכולה לצרף דף מידע לכל אריזה שהיא מוכרת, לעצב לוגו שישדר את אותן תחושות, לעצב אריזה מתאימה, להקים אתר אינטרנט שבו יכתבו מומחי החברה בלוגים מקצועיים ויענו על שאלות של אמהות מודאגות ועוד.
טיפ: כיתבו פרופיל חברה שיסייע ביצירת תדמית לארגון. תמצתו בדף סקירה כללית על הארגון שלכם, מה הוא עושה, עבור מי וכיצד הוא עושה זאת. תארו את הערך המוסף שלכם, הניסיון שלכם ועוד. כדאי להשתמש בתיאורים קצרים ופשוטים.
מהי אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיה שיווקית הינה רצף הפעולות אשר צריך ארגון לבצע בכדי לקדם את…
רק לאחר שתשלמו עשרות ומאות אלפי שקלים ליועץ אסטרטגי, תגלו אם הייתה זו השקעה מוצלחת…
החברות לייעוץ אסטרטגי הפועלות בארץ, זול זה לא הולך להיות… בארץ פועלות בין 5-10 חברות…
חברת מקינזי הינה חברת הייעוץ הגדולה בעולם מקינזי נשכרת בשל הסיבות הנכונות וגם הלא נכונות…
חברת שלדור הינה חברה ישראלית מוערכת לייעוץ אסטרטגי היתרונות בעבודה עם חברת שלדור לעומת חברה…
שלושה שלבים פשוטים של תכנון יובילו אתכם לאסטרטגיה מנצחת תכנון אסטרטגי מורכב משלושה חלקים: ניתוח…