רוצים להיחשף בפני מילוני לקוחות פוטנציאליים מבלי לצאת מהבית?
מהו בעצם פרסום בגוגל
פרסום בגוגל מבוסס על תשלום עבור הצגת מודעות באמצעות קידום מילים וביטויים נבחרים. מודעות אלו הינן קישורים אשר בלחיצה עליהם מפנים את הגולש לאתר המפרסם על מנת שיחשף לאינפורמציה ויבצע את הפעולה הרצויה (מילוי פרטים, רכישת מוצר וכו'). המפרסם בקמפיין פרסום בגוגל יחוייב רק בעת לחיצה על המודעה שלו (מפורט בהרחבה בהמשך המאמר).
מודעות הקמפיין הפרסומי בגוגל נקראות קישורים ממומנים והן ממוקמות בצידו השמאלי של דף החיפוש(בחיפושים באנגלית מופיע בצד הימני)וכן בשני/שלושת המקומות הראשונים הדף החיפוש למעלה עם רקע צהוב בהיר אשר מפריד אותן מתוצאות החיפוש האורגניות. גוגל גם מציבה מודעות פרסום באתרי "שותפים", כלומר בעלי אתרים שמאפשרים לגוגל להציב מודעות באתר שלהם בתמורה לחלק מההכנסה של גוגל ממודעות אילו. פרסום בגוגל של מודעות טקסט במסגרת קישורים ממומנים נקרא Google Adwords.
הקמת וניהול קמפיין פרסום בגוגל הינה משימה קלה באופן יחסי (מתואר ביתר פירוט בהמשך המאמר), יחד עם זאת ישנן חברות אס.אי.אם (Search Engine Marketing), אשר מציעות שירותי הקמת קמפיין פרסום בגוגל וגובות לרוב 20%-10% עמלה מעלות הקמפיין עבור הקמתו וניהולו.
אפשר להגדיל את מספר הגולשים באתר גם מעבר לפרסום בגוגל
איך משלמים על קישורים ממומנים – פרסום בגוגל
כמה עולה פרסום בגוגל?
איך מעלים קמפיין פרסום בגוגל?
פרסום בגוגל – המדריך המלא מאת גוגל
פרסום בגוגל מהווה חלק מתוכנית פרסום כוללת, קרא עוד על פרסום באינטרנט
היתרונות של פרסום בגוגל
-
הפרסום ממוקד ללקוחות שמעוניינים במוצר או השירות של המפרסם בדיוק באותו רגע.
-
שני שלבים של מיקוד: ראשית המודעות מוצגות בפני גולשים שביצעו חיפושים לביטויים קשורים. שנית, מבין גולשים אלו רק מי שממש מתעניין ילחץ בפועל על המודעה.
-
התשלום הינו רק עבור לחיצה אקטיבית על המודעה ולא על הופעת המודעה.
-
גוגל מאפשר למפרסמים לבצע ניתוח וניטור שוטף אודות ביצועי מסע הפרסום.
-
פרסום בגוגל הינו מיידי, ניתן להעלות קמפיין לאוויר, לשנות ולהתאים לפי בדיקה שוטפת של ביצועים ולהוריד מהאוויר בכל עת.
מכיר את החברה שניצחה את גוגל?, ממליצים להכנס>>> פרסום בגוגל