Categories: פרסום

פרסום חינם – יש חיה כזו

איך לפרסם בחינם ולהביא לקוחות חדשים לעסקים שלכם

פרסום חינם באינטרנט באמצעות כתיבה:

  • פרסום כתבות מקצועיות באתרי מאמרים: כדאי לבחור באתר המאפשר הוספתקישור לאתר של כותב הפוסט. כדאי שהמאמר יכלול כמה שיותר מילות מפתח רלוונטיות לתחום כחלק מהכללים שלכתיבה שיווקית נכונה.
  •  כתיבת בלוג: כתיבת בלוג לקידום עסק או רעיון היא אמנם פלטפורמה חינמית אבל דורשת זמן, התמדה ויכולת לרתק קוראים פוטנציאליים. כתיבת בלוג מתאימה לעסק בעל אופי דינמי הפועל בתנאים משתנים, לדוגמא: מנכ"ל חברה הנותנת שירותי ייעוץ פיננסי יכול לכתוב בלוג שיעסוק באפשרויות כלכליות המתאימות למציאות הכלכלית  כל שבוע.

    פרסום חינם באינטרנט על ידי השתתפות בפעילות באתרים:

    • חברות ברשתות חברתיות: התחברות דרך רשתות חברתיות לאנשים מתחום עיסוקכם וחשיפה ללקוחות פוטנציאלים. חיפוש עבודה דרך רשתות חברתיותנפוץ מאוד כדרך חינמית לפרסום עצמי והשגת עבודה.
    • השתתפות בפורום: השתתפות פעילה ואיכותית בפורומים בתחום העיסוק או העסק שלך היא הזדמנות להיחשף באופן בלתי פורמאלי ללקוחות פוטנציאליים. לדוגמא: מאמן אישי בנושא תזונה ודיאטה יכול לתת עצות בתחום בפורומים רלוונטיים ובכך לשווק את שירותיו.
    • נסחו USP אשר יגרום ללקוח להבין כי המוצר שלכם הוא המוצר שלו חיכה הרבה שנים

    פרסום חינם באינטרנט באמצעות רישום לאינדקס או מדריכי אתרים:

    איך עושים את זה? עורכים חיפוש בגוגל בנושא אינדקס אתרים או מדריך אתרים, ונרשמים בקטגוריה המתאימה לעסק או השרות שלך. ההרשמה במרבית האתרים היא ידידותית, פשוטה ומהירה.

    איך בוחרים מדריך אתרים שמתאים לעסק שלך?

    • כדאי לנסות לעשות חיפוש בגוגל של אינדקס אתרים ותחום העסק שלך ולראות אלו תוצאות עולות ובכלל כדאי לבחור אינדקס מוכר או מדריך אתרים שמפורסם גבוה יותר  בגוגל.
    • ודא שיש במדריך קטגוריה מתאימה לעסק שלך – כך יהיה יותר קל ללקוח פוטנציאלי להגיע לעסק או השרות שלך.
    • בחר באינדקס אתרים בעל כמה שיותר המתכונות הבאות:

       

      • כמות טקסט בהתאם לצרכיך.
      • יכולת להוסיף תמונה.
      • אפשרות להכנסת קופון.
      • הוספת קישור לאתר שלך.
      • טופס יצירת קשר באינדקס עצמו.
      • יכולת עריכת התוכן גם לאחר הפרסום לצורך עדכונים שוטפים.

    פרסום ויראלי:

    פרסום או שיווק ויראלי הוא למעשה שיווק מפה לאוזן באינטרנט. זוהי טכניקה מאוד משמעותית בשיווק באינטרנט. הרעיון הוא שגולשים מרצונם החופשי מעבירים דוא"ל לרשימת התפוצה הפרטית שלהם על מנת לשתף אנשים נוספים במוצר מעניין, בסרטון פרסומת מצחיק שעלה ב: UTUBE, בשרות חדש שהם שמעו עליו או במצגת יפה שיש בה מסר פרסומי. אמנם הפקת דוא"ל כזה דורשת מיומנות, זמן ולפעמים אף השקעה כספית, אבל האפקט הוא מאוד חזק והתפשטות דוא"ל מסוג זה היא מדהימה בעוצמתה וזריזותה.
    דרך ויראלית נוספת לפרסם את מרכולתך בחינם היא להוסיף בתחתית כל דוא"ל שאתה מעביר הלאה את החתימה השיווקית שלך.
    פרסום חינם לעמותות ומלכ"רים בגוגל: גוגל מאפשרת לעמותות ומלכ"רים פרסום חינם לתקופה מסוימת באמצעות Google AdWords.

    האם פרסום באינטרנט הוא באמת חינם?

    כן ולא… אמנם אתר האינטרנט בו פרסמת לא ישלח אליך חשבון בסוף כל חודש אבל זה בהחלט דורש זמן וכמובן חיבור לאינטרנט.

    האם זה כדאי? על השאלה הזאת רק אתה תוכל לענות- במידה ויש לך את הזמן, הסבלנות והמיומנויות לכך- זה כמובן כדאי. במידה ואתה מעדיף להשקיע את זמנך המקצועי בדברים אחרים השאר לחברות העוסקות בתחום הפרסום באינטרנט את העבודה.

     

    קרא מאמרים נוספים בנושא פרסום כגון פרסום באינטרנט ופרסום חוצות

admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

בניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת

מהי אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיה שיווקית הינה רצף הפעולות אשר צריך ארגון לבצע בכדי לקדם את…

7 שנים ago

מהו יעוץ אסטרטגי וכיצד לבחור חברת יעוץ אסטרטגי

רק לאחר שתשלמו עשרות ומאות אלפי שקלים ליועץ אסטרטגי, תגלו אם הייתה זו השקעה מוצלחת…

7 שנים ago

חברות ייעוץ אסטרטגי הפועלות בישראל ומה ההבדלים ביניהן

החברות לייעוץ אסטרטגי הפועלות בארץ, זול זה לא הולך להיות… בארץ פועלות בין 5-10 חברות…

7 שנים ago

חברת מקינזי ישראל

חברת מקינזי הינה חברת הייעוץ הגדולה בעולם מקינזי נשכרת בשל הסיבות הנכונות וגם הלא נכונות…

7 שנים ago

חברת שלדור – ייעוץ אסטרטגי

חברת שלדור הינה חברה ישראלית מוערכת לייעוץ אסטרטגי היתרונות בעבודה עם חברת שלדור לעומת חברה…

7 שנים ago

תכנון אסטרטגי – איך לבצע תהליך תכנון אסטרטגיה מוצלח

שלושה שלבים פשוטים של תכנון יובילו אתכם לאסטרטגיה מנצחת תכנון אסטרטגי מורכב משלושה חלקים: ניתוח…

7 שנים ago