בעולם של שיווק תחרותי, קידום מכירות הוא אחד ממרכיבי השיווק הכי חשובים של כל ארגון. קידום מכירות הוא המאמץ ליצור ולייצר מכירות באופן מיידי. מאמצים לקידום מכירות עשויים להיות מגוונים ובשיטות שונות, אבל המשותף לכולם הוא הצורך להגדיל את הביקוש בקרב הלקוחות, ולעורר מודעות למוצר או לשירות שלכם. קיימות, כאמור, שיטות מכירה מגוונות בהן תוכלו לנקוט על מנת לקדם את המכירות של הארגון שלכם. מאמר זה נועד לסקור כמה שיטות נפוצות לקידום מכירות מסורתי.
דוכני תצוגה יכולים לסייע לקדם מכירות ולהגדיל את מחזור המכירות של הארגון שלכם באופן משמעותי. בדוכן תוכל להציג דוגמאות של המוצר שלכם, פרוספקטים ועוד. חברה ליצור משקאות קלים תוכל למשל, להעניק טעימות, חברה לסכינים תוכל להדגים את יעילות החיתוך של הסכינים שלה. בנוסף, תוכלו לחלק דוגמאות חינם, עלונים, מוצרים לקידום מכירות כגון מגנטים, ניירות ועוד.
מהי אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיה שיווקית הינה רצף הפעולות אשר צריך ארגון לבצע בכדי לקדם את…
רק לאחר שתשלמו עשרות ומאות אלפי שקלים ליועץ אסטרטגי, תגלו אם הייתה זו השקעה מוצלחת…
החברות לייעוץ אסטרטגי הפועלות בארץ, זול זה לא הולך להיות… בארץ פועלות בין 5-10 חברות…
חברת מקינזי הינה חברת הייעוץ הגדולה בעולם מקינזי נשכרת בשל הסיבות הנכונות וגם הלא נכונות…
חברת שלדור הינה חברה ישראלית מוערכת לייעוץ אסטרטגי היתרונות בעבודה עם חברת שלדור לעומת חברה…
שלושה שלבים פשוטים של תכנון יובילו אתכם לאסטרטגיה מנצחת תכנון אסטרטגי מורכב משלושה חלקים: ניתוח…