בסיוע המאמרים לקוחות פוטנציאליים יוכלו להגיע אליכם משום שהשם שלכם יופיע יותר במנועי חיפוש תחת התחום אותו הגולשים מחפשים. כמו כן, תוכל להפנות לקוחות קיימים למאמרים או אפילו לשלוח להם מאמרים ברשימת תפוצה מאושרת, וכך לשמור על קשר עם לקוחות ולעדכן אותם. בנוסף, מאמרים מקצועיים עשויים להעלות את כמות הגולשים שנכנסים לאתר שלכם, שכן הם יגבירו את הסיכוי שהגולשים ימצאו אותו במנועי החיפוש. כדאי שבסיום כל מאמר תכתבו כמה פרטים על עצמכם ותחום התמחותכם ותוסיפו קישור לאתר שלכם.
קידום מכירות בעזרת התאמת האתר שלכם לטרנדים של מנועי החיפוש
"טרנדים" הם מילות חיפוש פופולריות בתחומים שונים כפי שמופיעות במנועי החיפוש. מילות החיפוש הפופולריות בתחום הריהוט עשויות להיות למשל, "רהיטים זולים", "רהיטים בהנחה", רהיטים במבצע" ועוד. אם תפתחו אתר שמוכר רהיטים זולים כדאי שתכניסו את הביטויים הללו לתוכן שלו. התאמת התוכן של האתר שלכם למילות החיפוש הפופולריות יסייעו למנוע החיפוש ויהפכו את האתר שלכם ידידותי יותר עבורו – מה שיגביר את הופעתו במיקום גבוה בתוצאות חיפוש.
למרות שהתאמת האתר שלכם לטרנדים ולמילות החיפוש הנפוצות עשוייה לגזול ממכם זמן יקר, זוהי פעולה הכרחית שכדאי לכם לעשות, משום שהתאמת האתר שלכם לטרנדים תסייע לגולשים להגיע אליכם בקלות ותסייע לכם בקידום המכירות שלכם. קיימות תוכנות רבות וחינמיות שמאפשרות לכל אתר לבחון את הטרנדים ומילות החיפוש הנפוצות ביותר (למשל Google Trends), בהן תוכלו לעשות שימוש על מנת למצוא את הביטויים המתאימים ביותר עבור האתר שלכם.
קדמו את המכירות שלכם באמצעות הפניה לפרסומים קודמים
אם בעבר התפרסמו עליכם או על הארגון שלכם פרסומים שונים (כגון מאמרים, ידיעות בעיתונות, ידיעות באינטרנט, תגובות גולשים, סקרים ועוד), כדאי שתפנו את הגולשים אליהם באמצעות האתר שלכם. כך למשל, תוכלו להפנות אותם לדף "פורסם עלינו" או "חדר עיתונות". פרסומים כאלה שווים לפעמים הרבה יותר מפרסום שעשוי לעלות לכם הרבה כסף, מאחר והם אותנטיים.
קידום מכירות בקלות על ידי פורומים עסקיים ורשתות חברתיות-עסקיות
הצטרפות לפורומים ורשתות עסקיות היא דרך מעולה להכיר לקוחות ועמיתים לתחום ולקדם את המכירות שלכם. אם אתם מחפשים שותפים לעסקים או שיתופי פעולה שונים, זו עשויה להיות דרך נפלאה גם להכיר וגם להפוך מוכרים. אחת הרשתות החברתיות-עסקיות הידועות היא אתר קפה דה-מרקר, שם קיימים פורומים מקצועיים שונים שמשולבים ברשת חברתית-מקצועית.
החלפת לינקים – אמצעי מעולה לקידום מכירות
החליפו לינקים עם אתרים של שותפים עסקיים, ספקים ולקוחות. בקשו מלקוחותיכם, עמיתיכם או ספקיכם לשים לינק לאתר שלכם באתר שלהם, ובתמורה שימו לינק שלהם באתר שלכם. החלפת לינקים היא עניין מקובל ופופולארי מאוד, שעשוי לעזור לכם להביא לקוחות פוטנציאליים חדשים לאתר שלכם.
תחום המכירות והשיווק באינטרנט הוא תחום מגוון. אנו מזמינים אתכם לקרוא מאמרים נוספים בנושא:
שיווק באינטרנט,
שיווק ו
מכירות ועוד.