מכירות

להגיע (כמעט) לכל לקוח פוטנציאלי

קידום מכירות באינטרנט – הדרך להגיע לקהל יעד עצום

איך קידום מכירות באינטרנט יכול להביא לכם כסף – ובחינם

מי לא רוצה להגיע לעוד לקוחות? אם יש לכם חנות הלקוחות שלכם יהיו בדרך כלל האנשים שגרים בקרבת מקום. אם תרצו להגיע ללקוחות שמתגוררים בקצה השני של המדינה, או של העולם אפילו, לא תוכלו לעשות זאת באמצעים הקונבנציונליים. עם זאת, האינטרנט פותח בפני כל אחד מאיתנו מגוון אפשרויות להגיע לכל אותם לקוחות שלא יכולים להגיע אליכם פיזית. בעזרת קידום מכירות באינטרנט תוכל לעשות זאת באופן שיחולל עבורכם עוד הכנסות. למעשה, אם תסתכלו סביב, אין כמעט בית עסק מוכר שאין לו אתר מכירות באינטרנט. אבל לא רק בתי העסק הגדולים יכולים: גם אתם יכולים. קיימים כיום כלים מגוונים שיכולים לסייע לכם לערוך קידום מכירות אפקטיבי – ובחינם על מנת למכור באינטרנט. המחיר היחיד שתצטרכו לשלם הוא הזמן שלכם, ומעט השקעה ומאמץ. עם זאת, אתם עשויים לגלות תוך זמן קצר

קידום מכירות באמצעות הקמת אתר מכירות באינטרנט

נותני שירותים שונים (מתקיני מזגנים שעוסקים גם במכירת מזגנים, מתקני מחשבים שעוסקים גם במכירת חלקי חילוף למחשב וכו') שבד"כ מפרסמים עצמם במדריכי 144 יכולים להקים אתר מכירות באינטרנט ולהגדיל את מעגל הלקוחות. אותו הדבר לגבי אנשים היוצרים מהבית – אמנים המעוניינים להמשיך לעבוד מהבית להציג את העבודות שלהם ולהעמידן למכירה וכו'. הקמת אתר מכירות באינטרנט לא חייב להיות אתר שנבנה באלפי ש"ח. ישנם היום פתרונות זולים יותר כמו אתרים המאפשרים לכם לשים אצלם חנות מקוונת או אתרים המציעים לכם להקים את האתר לבד (מבלי הצורך להבין בתיכנות). הקמת אתר מכירות באינטרנט תאפשר לכם להציג את עצמכם ופועלכם בצורה מקצועית ולהגיע לקהל לקוחות רחב יותר מזה הנמצא מסביבכם.

קידום מכירות באמצעות בלוגים

באמצעות בלוגים תוכו להגיע ללקוחות פוטנציאלים שיחפשו פרטים על הארגון שלכם, העסק או המוצר והשירות שהם מספקים. קיימים כיום אתרים רבים שמציעים לכל דורש לפתוח בלוגים ללא תשלום. במידה ויש לכם אתר אינטרנט, תוכלו להוסיף לו בלוג בחינם (תלוי בסוג האתר שלכם) או בעלות זניחה יחסית. את הבלוג יהיה עליכם לעדכן באופן קבוע (רצוי בפרקי זמן קבועים) ובהתאם לצורך. אמנם אין כללים קבועים לכתיבת בלוג, אך כדאי שתקפידו על הכללים הבאים: כתבו קצר וענייני, הקפידו על נוסח פשוט וללא שגיאות כתיב, הקפידו על פיסקאות קצרות ומנותקות זו מזו, כשלכל פיסקה כדאי לשים כותרת שתתאר בתמצית את תוכנה.

קידום מכירות באמצעות כתיבת מאמרים באינטרנט

כתיבת מאמרים מקצועיים היא דרך נוספת לקדם את המכירות שלכם באינטרנט. מומחה לעיצוב פנים למשל, יכול לכתוב מאמרים מקצועיים שונים על שיטות לעיצוב פנים, איך לבחור מעצב פנים ועוד. מומחה לרפואת שיניים יכול לכתוב מאמרים מגוונים על רפואת שיניים.
בסיוע המאמרים לקוחות פוטנציאליים יוכלו להגיע אליכם משום שהשם שלכם יופיע יותר במנועי חיפוש תחת התחום אותו הגולשים מחפשים. כמו כן, תוכל להפנות לקוחות קיימים למאמרים או אפילו לשלוח להם מאמרים ברשימת תפוצה מאושרת, וכך לשמור על קשר עם לקוחות ולעדכן אותם. בנוסף, מאמרים מקצועיים עשויים להעלות את כמות הגולשים שנכנסים לאתר שלכם, שכן הם יגבירו את הסיכוי שהגולשים ימצאו אותו במנועי החיפוש. כדאי שבסיום כל מאמר תכתבו כמה פרטים על עצמכם ותחום התמחותכם ותוסיפו קישור לאתר שלכם.

קידום מכירות בעזרת התאמת האתר שלכם לטרנדים של מנועי החיפוש

"טרנדים" הם מילות חיפוש פופולריות בתחומים שונים כפי שמופיעות במנועי החיפוש. מילות החיפוש הפופולריות בתחום הריהוט עשויות להיות למשל, "רהיטים זולים", "רהיטים בהנחה", רהיטים במבצע" ועוד. אם תפתחו אתר שמוכר רהיטים זולים כדאי שתכניסו את הביטויים הללו לתוכן שלו. התאמת התוכן של האתר שלכם למילות החיפוש הפופולריות יסייעו למנוע החיפוש ויהפכו את האתר שלכם ידידותי יותר עבורו – מה שיגביר את הופעתו במיקום גבוה בתוצאות חיפוש.

למרות שהתאמת האתר שלכם לטרנדים ולמילות החיפוש הנפוצות עשוייה לגזול ממכם זמן יקר, זוהי פעולה הכרחית שכדאי לכם לעשות, משום שהתאמת האתר שלכם לטרנדים תסייע לגולשים להגיע אליכם בקלות ותסייע לכם בקידום המכירות שלכם. קיימות תוכנות רבות וחינמיות שמאפשרות לכל אתר לבחון את הטרנדים ומילות החיפוש הנפוצות ביותר (למשל Google Trends), בהן תוכלו לעשות שימוש על מנת למצוא את הביטויים המתאימים ביותר עבור האתר שלכם.

קדמו את המכירות שלכם באמצעות הפניה לפרסומים קודמים

אם בעבר התפרסמו עליכם או על הארגון שלכם פרסומים שונים (כגון מאמרים, ידיעות בעיתונות, ידיעות באינטרנט, תגובות גולשים, סקרים ועוד), כדאי שתפנו את הגולשים אליהם באמצעות האתר שלכם. כך למשל, תוכלו להפנות אותם לדף "פורסם עלינו" או "חדר עיתונות". פרסומים כאלה שווים לפעמים הרבה יותר מפרסום שעשוי לעלות לכם הרבה כסף, מאחר והם אותנטיים.

קידום מכירות בקלות על ידי פורומים עסקיים ורשתות חברתיות-עסקיות

הצטרפות לפורומים ורשתות עסקיות היא דרך מעולה להכיר לקוחות ועמיתים לתחום ולקדם את המכירות שלכם. אם אתם מחפשים שותפים לעסקים או שיתופי פעולה שונים, זו עשויה להיות דרך נפלאה גם להכיר וגם להפוך מוכרים. אחת הרשתות החברתיות-עסקיות הידועות היא אתר קפה דה-מרקר, שם קיימים פורומים מקצועיים שונים שמשולבים ברשת חברתית-מקצועית.

החלפת לינקים – אמצעי מעולה לקידום מכירות

החליפו לינקים עם אתרים של שותפים עסקיים, ספקים ולקוחות. בקשו מלקוחותיכם, עמיתיכם או ספקיכם לשים לינק לאתר שלכם באתר שלהם, ובתמורה שימו לינק שלהם באתר שלכם. החלפת לינקים היא עניין מקובל ופופולארי מאוד, שעשוי לעזור לכם להביא לקוחות פוטנציאליים חדשים לאתר שלכם.

תחום המכירות והשיווק באינטרנט הוא תחום מגוון. אנו מזמינים אתכם לקרוא מאמרים נוספים בנושא: שיווק באינטרנט, שיווק ומכירות ועוד.
admin

Share
Published by
admin

Recent Posts

בניית אסטרטגיה שיווקית מנצחת

מהי אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיה שיווקית הינה רצף הפעולות אשר צריך ארגון לבצע בכדי לקדם את…

7 שנים ago

מהו יעוץ אסטרטגי וכיצד לבחור חברת יעוץ אסטרטגי

רק לאחר שתשלמו עשרות ומאות אלפי שקלים ליועץ אסטרטגי, תגלו אם הייתה זו השקעה מוצלחת…

7 שנים ago

חברות ייעוץ אסטרטגי הפועלות בישראל ומה ההבדלים ביניהן

החברות לייעוץ אסטרטגי הפועלות בארץ, זול זה לא הולך להיות… בארץ פועלות בין 5-10 חברות…

7 שנים ago

חברת מקינזי ישראל

חברת מקינזי הינה חברת הייעוץ הגדולה בעולם מקינזי נשכרת בשל הסיבות הנכונות וגם הלא נכונות…

7 שנים ago

חברת שלדור – ייעוץ אסטרטגי

חברת שלדור הינה חברה ישראלית מוערכת לייעוץ אסטרטגי היתרונות בעבודה עם חברת שלדור לעומת חברה…

7 שנים ago

תכנון אסטרטגי – איך לבצע תהליך תכנון אסטרטגיה מוצלח

שלושה שלבים פשוטים של תכנון יובילו אתכם לאסטרטגיה מנצחת תכנון אסטרטגי מורכב משלושה חלקים: ניתוח…

7 שנים ago