קיימות עוד דרכים להבאת גולשים לאתר ובהן שיווק בדואר אלקטרוני ואף פרסום ברדיו של כתובת האתר. אך ניתן להתייחס לכולן כוריאציות של שלוש הדרכים שלהלן.
המרת גולשים לקונים ומבצעי פעולות – החלק השני של שיווק באינטרנט
אם רוב מנהלי השיווק מבינים את חשיבות הבאת תנועת גולשים לאתר ומביטים בגרפים אלו חדשות לבקרים. מעטים עדיין מבינים את החשיבות של המושג "יחס המרה". אך אתר שיודע להמיר טוב יותר גולשים לקונים הוא האתר שיוכל להשקיע בפרסום ויזכה לתמורה חיובית ולאורך זמן ייצור יתרון תחרותי על מתחריו. יחס המרה טוב, הוא יחס המרה אשר מצליח בשיעורים גבוהים לשכנע את הגולשים להפוך לקונים, נרשמים למייל שלכם או משאירי פרטים (מה שלא הגדרתם כמטרה של האתר שלכם). הכפלה של יחס המרה היא פעולה אפשרית לאתר מתחיל, וכך ללא השקעה כלל בפרסום אפשר להכפיל את ההכנסות, מאותה כמות גולשים בדיוק. ישנן מספר דרכים עיקריות לשיפור יחס המרה: