איך להפוך כל שיטת מכירה למנצחת
בעולם השיווק יש רק תוצאה מוצלחת אחת: מכירה
עם זאת, גם אם לכם באופן אישי אין כישורי מכירה יוצאי דופן, אין זה אומר שלא תוכלו להצליח למכור. מאמר זה נועד להעניק לכם את הטיפים שעובדים, על מנת שתוכלו לממש את פוטנציאל המכירות שלכם – תוך שימוש בשיטות מכירה נפוצות.
אם אתם רוצים למכור תוכלו להעזר בחמש שיטות מכירה בסיסיות
-
מכירה טלפונית
-
מכירה באמצעות דיוור ישיר
-
מכירה אישית – פנים אל פנים
-
מכירה באמצעות קידום מכירות או פרסום
איך תהפכו את שיטת המכירה בטלפון לשיטה מנצחת
-
נסו לחשוב כמה שיחות מכירה אתם מבצעים מדי יום וכמה מכירות אתם מצליחים לבצע סטטיסטית על כל שיחה. נסו להגדיל בהתאמה את כמות שיחות המכירה שאתם עושים מדי יום. שים לב לחישוב הבא: אפילו שיחה אחת נוספת ביום תהיה שווה לכם 260 שיחות נוספות בשנה – מה שאומר: עוד מכירות.
-
לפני שאתם מתחילים במכירה – שאלו את הלקוח שאלה כלשהי שתעזור לכם להגיע לתובנה כללית על הצרכים שלו. שאלה כזו עשויה להיות למשל "כל כמה זמן ספק המיים המינרליים של המשרד מגיע על מנת להחליף פילטר במכונה". התשובה שתקבלו עשויה לעזור לכם לענות ללקוח בדיוק על צורך מסויים, או להציע לו הצעה ש-"אי אפשר לסרב לה". אם נשתמש בדוגמה הקודמת תוכלו לומר בשיחת המכירה "החברה שלנו מגיעה יותר פעמים להחליף פילטר כי הבריאות של העובדים שלכם חשובה לנו".
שיטת מכירה פנים אל פנים יכולה להיות מוצלחת לא פחות מכפי שהיא מאתגרת
-
לפני שאתם מגיבים לשאלה, או אמירה כלשהי של הצד השני באקט מכירה פנים אל פנים – השתהו מעט. תגלו שסוד ההשתהות יגרום פעמים רבות לצד השני "לשבור שתיקה" ולהגיד משהו שלא התכוון אולי להגיד. במילים אחרות: אם תשהו את דבריכם יותר מהרגיל, תעמידו את הצד השני בעמדה של חולשה. הסוד מאחורי אסטרטגיה זו הוא שמרבית האנשים יחושו לא בנוח עם שתיקה ויתחילו לדבר על מנת למלא את השטח ה-"מת" בשיחה.
-
הציעו עוד רעיון שיעזור ללקוח לשפר את העסק שלו. אל תתנו תחושה שאתם מנסים למכור משהו – אלא ראו עצמכם כמי שמציים פתרונות ליעול ושיפור שיחסכו ללקוח בעלויות עתידיות. נסו לגרום לכך שהלקוחות יראו בכם יותר שותפים מאשר ספקים.
איך לגרום לשיטת המכירה של דיוור ישיר להצליח
קידום מכירות הוא שיטת מכירה שעובדת – איך תוכלו לגרום לה לעבוד יותר
האינטרנט מציע לכם שיטות מכירה רבות שעושות כסף
ואל תשכחו: בפעם הבאה כשאתם כבר אומרים נואש בנוגע למכירה פוטנציאלית, זכרו שאולי אתם רק במרחק שיחת טלפון, דואר אלקטרוני, מכתב או פגישה על מנת לממש את המכירה בכל זאת.