אף אחד לא זוכר שילוט רכבים שראה בכביש, כי רוב השלטים לרכב פשוט לא מעניינים
קודם כל מדוע לוגו בחזית הבניין או מדבקה מעל הגלגל כן יכולים לעזור לכם
חברות קטנות זה לא המצב כלל, שכן אין סיכוי אמיתי ש "רותי שירותי מיזוג" תתקבע במוחו של הצרכן באמצעותהרכב היחיד שיש לחברה שנחשף למעט מאוד לקוחות. אך יכול להיות שהשלט כמואומר "גם אני גדולה כמו בנק הפועלים" – רק חשוב כמובן שהשם יהיה יותרמתוחכם מזה שדגמנו כאן. לכן: עבור חברה גדולה, השילוט מייצר עוד חשיפה למותג, עבור חברה קטנה השילוט מייצג אמירה: אני רציני וגדול.
כיצד לייצר יותר אימפקט באמצעות השילוט הזה? כיצד להיות יצירתי?
דוגמאות: משתלה אשר במקום שילוט לרכב ציפתה אותו בדשא מלאכותי ירוק ועציצי פלסטיקשבישרו: אנחנו משתלה ומשכו תשומת לב של כל נוסע (מקרה ישראלי אמיתי), חברהששמה מדבקה על אחורי הרכב מסביב ללוחית הזיהוי: זהו איננו המספר שלנו, אבלאם אתה רוצה ביטוח זול לרכב התקשר עכשיו ל: 034567890" (מקרה לא אמיתי, וחבל, יצירתי ופשוט לביצוע).
אני עסק קטן, שווה לי בכלל להשקיע בשילוט רכבים?
עבור עסקים קטנים יותר, צריך להבין שהרצון לבנות מותג באמצעות מדבקה בודדת על הרכב הינו כנראה צפוי לכישלון. יחד עם זאת ניתן לייצר מכירות או פניות אליכם, אם רק תציעו ערך ברור. בדוגמא שלמעלה, רותי שירותי מיזוג יכולה להחליף את המדבקה הממתדת במדבקה "חם לך? הזמן מזגן עכשיו בטלפון: 03-45678901". המדבקה הזו עשויה להניע לקוחות פוטנציאלים להתקשר אליה ומצדיקה את עלותה. גם חברות גדולות יכולות לעשות שימוש בפניות מהסוג הזה, הבעייתיות היא שהקמפיינים של החברות הגדולות משתנים תדירות והמדבקות קבועות יחסית וכן שזה לא מקובל… וכידוע מה שלא מקובל, לא נהוג לעשות. אבל סביר שהשינוי יקרה והטיפ הזה יגיע לחלקכם כאשר חברות גדולות ויצירתיות כבר ממנפות את מדבקות הרכבים ככלי לתיקשור עם הלקוחות שלהן, גם על בסיס משתנה (ומה רע במדבקה לרכבים של לקוחות לאומי קארד: "מחפשים הלוואה? התקשרו עכשיו 03-1234567"