כולם יודעים שבעסקים התוצאה החשובה ביותר אליה כל ארגון שואף להגיע היא מכירה. לשם כך קיימות טקטיקות ואמצעים שונים שניתן לעשות בהם שימוש, כשהמטרה העיקרית היא למכור יותר וברווח גדול יותר. תדמית של מוצר או מותג יכולה לתרום משמעותית להגדלת המכירות. ככל שתדמית תהיה ייחודית יותר וחזקה יותר, כך המוצר או המותג ימכרו טוב יותר. התדמית שלכם תקבע לא רק את ההצלחה שלכם, אלא גם את מחיר ההצלחה. למעשה, לתדמית קשר ישיר למכירות ולמחיר, והיא חלק בלתי נפרד מתמהיל השיווק שלכם.
את התדמית לא רק אתם תקבעו, מאחר ותדמית נבנית גם על ידי שביעות או אי שביעות רצון הלקוחות והדעה שיש להם על מה שאתם מציעים. הכלל הזה תופס בכל התחומים, החל בתדמית של בנק וכלה בתדמית של בירה.לא משנה כמה תשקיעו בתהליך בניית תדמית, אם הלקוחות לא יאמינו למה שהתדמית שלכם מנסה למכור להם – נכשלתם. לדוגמה, אם חברת מזון תישען על תדמית של בריאות, מה יקרה לתדמית אם תחקיר עיתונאי יחשוף שהחברה עושה שימוש בחומרים מסרטנים? התשובה ברורה.
מהי אסטרטגיה שיווקית אסטרטגיה שיווקית הינה רצף הפעולות אשר צריך ארגון לבצע בכדי לקדם את…
רק לאחר שתשלמו עשרות ומאות אלפי שקלים ליועץ אסטרטגי, תגלו אם הייתה זו השקעה מוצלחת…
החברות לייעוץ אסטרטגי הפועלות בארץ, זול זה לא הולך להיות… בארץ פועלות בין 5-10 חברות…
חברת מקינזי הינה חברת הייעוץ הגדולה בעולם מקינזי נשכרת בשל הסיבות הנכונות וגם הלא נכונות…
חברת שלדור הינה חברה ישראלית מוערכת לייעוץ אסטרטגי היתרונות בעבודה עם חברת שלדור לעומת חברה…
שלושה שלבים פשוטים של תכנון יובילו אתכם לאסטרטגיה מנצחת תכנון אסטרטגי מורכב משלושה חלקים: ניתוח…