(כל הזכויות שמורות ©)
כח הלקוחות – למשל האם הלקוחות יכולים להחליף אותנו בקלות (למשל לקוחות של חנות מכולת במרכז העיר) או שאין זה קל עבורם (לקוחות גזלן במכתש רמון)
כח הספקים – האם יש לנו תלות בספקים (למשל יבואן רכב) או שאנו יכולים להחליף ספקים ולשמור על איכות המוצרים והשירות שלנו (למשל יצרן שוקולד שיכול לרכוש פולי קקאו מהרבה ספקים, ואיכותם מספקת)
איום התחליפים – למשל רכבת כתחליף לאוטובוס, ארוחה בבית כתחליף לארוחה במסעדה
איום מתחרים חדשים – עד כמה קשה להיכנס לשוק (למשל שוק תחנות הדלק המצריך מיקומים ורשת הובלה, לעומת שוק דוכני הפלאפל)
עוצמת התחרות הקיימת – עד כמה מאופיינת התחרות הקיימת. האם יש בידול בין השחקנים, האם יש מלחמות מחירים קבועות וכדומה.
אם אתם מתלבטים היכן להמשיך אנו ממליצים לכם לקרוא תחילה את המאמר אסטרטגיה עסקית
העצה הכי טובה שאפשר לתת לעסק ולא משנה אם זה עסק גדול או עסק אשר רוצה להיות גדול בעתיד
לפרטים נוספיםניהול עסק והתווית אסטרטגיות וטקטיקות אינם דברים שכדאי להקל בהם ראש. עסק בריא הוא עסק שמנוהל היטב וישנה חשיבה
לפרטים נוספיםAVIV AMCG – ניהול וייעוץ רב-תחומי חברה בינלאומית לניהול וייעוץ רב-תחומי, הפועלת מאז שנת AVIV AMCG .1988 שואפת להעניק
לפרטים נוספיםמיצוב – תכנון אסטרטגי וייעוץ שיווקי מיצוב היא חברת הייעוץ האסטרטגי הותיקה בישראל. החברה הוקמה בשנת 1970 על-ידי פרופ' מיכאל
לפרטים נוספיםשלושה שלבים פשוטים של תכנון יובילו אתכם לאסטרטגיה מנצחת תכנון אסטרטגי מורכב משלושה חלקים: ניתוח מעמיק של החברה, התחרות
לפרטים נוספיםלתיאום פגישת אסטרטגיה התקשר: 03-5792920
מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה