בניית אתר תדמית
בניית אתר תדמית צריכה להיעשות מנקודת המבט של הגולשים ולא שלכם
בניית אתר תדמיתי צריכה לגרום לגולש להישאר באתר שלכם
כשמבקרים מגיעים לאתר התדמית שלכם כדאי שיבינו מייד מי אתם ומה אתם עושים, ולמה בכלל כדאי להם להיכנס לאתר. אתרים רבים מאוד מסתתרים מאחורי גרפיקות מושקעות ואנימציות מתוחכמות – אבל מפספסים את כל העניין. הגולש מחפש את ה-"תכל'ס": למה האתר הזה צריך לעניין אותי בכלל. על מנת להשאיר את הגולש באתר נסו להסתכל על האתר שלכם בעיניים של הגולש – מה הדבר הראשון שבולט לעין? האם הטקסטים קריאים במבט ראשון? האם העברו מסר קצר ומשכנע שניתן לקרוא תוך שניות ספורות? לכן, הצעד הראשון של בניית אתר תדמית הוא עיצוב מותאם לגולש ולצרכיו. כך למשל, אפשר לכתוב באופן בולט בעמוד הראשי של אתר הלוואות לרכב "אתר זה מיועד למי שמחפש הלוואות לרכישת רכב". אם מישהו יחפש הלוואות לרכישת רכב המשפט זה ימשוך אותו. מצד שני, אם מישהו מחפש יועץ משכנתא, האתר לא יתאים לו.
בנו אתר תדמיתי שעושה שימוש בטקסטים מנצחים
כשאתם באים לבנות אתר תדמית התמקדו ב-"מה" ולא ב-"מי"
על אתר התדמית שלכם לחשוף את האנשים שמאחורי ולא רק מוצר או שרותים
קל מאוד להפוך כל אתר למקום קר ומנוכר. תנו לאתר שלכם משנה תוקף אנושי – שימו שם ואפילו תמונה של מי שאתם חושבים שייצג את הארגון הכי טוב מול הגולשים. אתרים רבים משתמשים ברשימה של כל נושאי התפקיד בארגון כולל תמונה ואי מייל ליצירת קשר ישירה. אתר ללא כל קשר ישיר לאדם או אנשים שעומדים מאחוריו עלול ליצור תחושה לא נעימה בקרב לקוחות פוטנציאליים – בדיוק כמו להיכנס לחנות ריקה בקניון.