לא יהיה זה סוד לומר כי ייעוץ עסקי הוא אחד השירותים החשובים והקריטיים דווקא למי שהחליט שהוא עצמאי. גם אם יש לכם תכנית עבודה מסודרת, ואתם חושבים שאתם רואים הכל מעבר לאופק, החיים הם לא משחק, והם מורכבים הרבה יותר ממה שאתם רואים כעת. בין אם העסק שלכם הוא יזמי ללא ייצור ובין אם מדובר בעסק יצרני המבצע מלאכה, כל מיני תרחישים עלולים לקרות שעשויים לגנוז את התכנית המקורית שלכם: בעיות מוטוריות, מוגבלות תנועה או נהיגה, חוסר יכולת לעבוד במקצוע העצמאי שבחרתם בעקבות תאונה פיזית, ועוד. אפשר לפתוח תיק בחברת ביטוח ולהיות מותשים על ידי הביורוקרטיה שלה, ואפשר לעשות את הדבר החכם יותר: להכיר בכך שהחיים לא צפויים ולגשת לשירות ייעוץ עסקי שילמד אתכם את הבסיס להקמת כל עסק. באמצעות אותו בסיס תוכלו ליצור מהלכים יזמיים דווקא באותם ימים שלא תוכלו לעבוד ולהמשיך להרוויח כסף.
לימוד מהלכים יזמיים אנושיים כהכנה לעסק
שירות ייעוץ עסקי ילמד בשיעורים הראשונים את מה שצריך כדי לבנות את רשימות המכותבים הראשוניות שלכם: ספקים, לקוחות, אנשי קשר, מתעניינים, עוקבים, מעריצים, וכד' וגם איך לקבל החלטות. כל מי שאי פעם הביע עניין בפעילות שלכם, בין ברצון לרכוש מכם מוצרים, בין ברצון למכור לכם מוצרים ובין אם פשוט לומר מילה טובה צריך להיכנס לאותה רשימת מכותבים. ניתן להכין אותה בתוכנות ואפליקציות ליצירת רשימת דיוור מרובת מכותבים. זהו הבסיס לקיומו של כל עסק: רשימת אנשי קשר מכל כיוון, מקנייה ומכירה ועד הבעת עניין ברמה הבסיסית ביותר. במהלך השיעורים נלמד ליצור מהלכים יזמיים מול אותם אנשי קשר, לשלוח להם מיילים עם הצעה לקבלת מתנה, לשלוח להם הצעת מחיר במידה ואנחנו הקונים שלהם וכד'.
הכנת תשתית העסק באינטרנט
העסק ייצור דף פייסבוק ועמוד פייסבוק, דף ועמוד באינסטגרם, ערוץ יו טיוב וכל כלי נוסף באינטרנט שיסייע לשייוק שלכם להתקדם: מנויים באתרי פורומים ובלוגים להעלאת מאמרים, למשל. כמו כן, ייווצר אתר אינטרנט, רצוי עם Domain משלכם. תשתית זו תסייע לכם לקדם את העסק באינטרנט במקביל לקידום האנושי שלמדתם בפרק הקודם.
תרגום המהלכים היזמיים למהלכים ברשת האינטרנט
בשלב זה תוסיפו את אנשי הקשר שלמדתם ליצור בפרק הראשון – לחשבונות ברשתות החברתיות, תזמינו אותם לעמודים שלכם ותמשיכו ליצור פעילות יזמית דרך האינטרנט. בדרך זו תוכלו להפוך את העסק שלכם למשהו בולט במרחב. העלאת תכנים וסרטונים באופן תכוף תאיץ את פעילותו של העסק ותהפוך אותו לידוע בתחומו בקרב קהלים לא קטנים אם יתמיד ויצטיין בפעילותו.