מוצרי פרסום מקיפים אותנו מכל עבר, אין מקום עליו לא חלשו מוצרי פרסום. בעל עסק שקורא את המפה נכון, צריך לנצל את העובדה הזו ולפעול על העיקרון של הפצת המוצר או השירות שלו וכך שפר את יחסי הציבור של העסק . מוצרי פרסום יכולים להיות בעצם כל מוצר, נושא את שם החברה או את הלוגו. מוצרי פרסום צריכים להיות צבעוניים מעניינים ויעילים על מנת שהחשיפה תהיה כמה שיותר רחבה ומשמעותית.
יצירתיות, כמו בכל דבר, חשובה מאוד בכל הנוגע לתחום מוצרי פרסום. ככל שמוצרי הפרסום יהיו יותר מעניינים ומושכים את העין, כך תגדילו את סיכוייכם למיתוג של העסק ולהתעניינות במוצר או בשירות. יצירתיות משחקת תפקיד מרכזי כאמור כמעט בכל דבר בחיים והיא הכלי המרכזי בעת שימוש ביצירת ובחירת מוצרי פרסום.
מוצרי פרסום הם ההזדמנות לתת לדמיון דרור ולחשוב על רעיון שחברה אחרת עוד לא חשבה עליו או עוד לא ביצעה אותו. מוצרי פרסום בנאליים אמנם גם בעלי השפעה, אך ייחודיות תיחרט יותר טוב בזיכרון של צרכנים פוטנציאליים וזה מה שיבדילך אותם מבעלי עסקים אחרים.
הפצת מוצרי פרסום צריכה להיות יעילה ורחבה אף היא. מוצרי פרסום שיתגלגלו מיד ליד או יונחו לנוי בכל בית עסק אחר ישרתו את המטרה של הפצה ופרסום של בית העסק שלכם והשירות שאתם נותנים. הענקת מוצרי פרסום כמתנות יבטיחו את הישארות מוצרי הפרסום וכך את הימשכות הפרסום והחשיפה.
הקפידו על בחירת לוגו ברור והוסיפו מספר מילים על אופי החברה והשירות שהיא מספקת. כל חברה כיום זקוקה לפרסום וקידום מכירות. מוצרי פרסום יהוו את דרך הפרסום העיקרית או המשנית בהתאם לגודל החברה ולזמן החשיפה שלה בשוק. כל בעל חברה צריך להגדיר את היעד שלו בנוגע להפצה ולפרסום ובהתאם לכך לקבוע את כמות והאינטנסיביות של יצירת והפצת מוצרי פרסום.