03-5792920

אסטרטגיה ארגונית

 

אסטרטגיה ארגונית היא כלל הפעולות הנעשות לצורך הנעת הארגון לכיוון מימוש והשגת האסטרטגיה העסקית. אסטרטגיה ארגונית נגזרת מחזון עסקי המובל ע"י מנהלי הארגון ובכללם מנהלי משאבי אנוש. כאשר מתווים אסטרטגיה ארגונית מחליטים בדרך כלל על יעדי הארגון, המבנה הארגוני והכלים לתמיכה בהשגת היעדים. אסטרטגיהארגונית משרתת את יעדי הארגון ואת הפיתוח הארגוני אבל יש לה מטרות משל עצמה כגון: הדרכת עובדים, העשרה, למידה ארגונית, בניית תוכניות לשיפור ופיתוח תהליכי עבודה, בקרת תהליכים, תכנון תקציבי והערכה. לדוגמא: אם קיים מצב בארגון שיש חשש לעזיבת עובדים בנקודות קריטיות לארגון כגון עובדים שמחזיקים בידע ספציפי, אנשים מוכשרים ועוד, אסטרטגיה ארגונית שתתמוך בהשארת עובדים אלו תהיה תוכנית שבה יוגדרו העובדים הנ"ל, יאותרו ויתוגמלו בהתאם. לצורך בניית אסטרטגיה ארגונית נעזרים לפעמים בייעוץ ארגוני – על פי רוב מחברת משאבי אנוש.

מדריך להצלחה עסקית במתנה

השאירו פרטים וקבלו מדריך לניהול מוצלח של מיקור חוץ במכירות ושיווק

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos