ארגון וניהול ארגוני
ארגוני הוא כל דבר השייך לארגון, הקשור לארגון, המבוסס על הארגון. מבנה ארגוני מציג את מקומו של כל אחד מחברי הארגון, מי כפוף למי, מהו גודל כל קבוצה ומציג את בעלי התפקידים השונים. יעוץ ופיתוח ארגוני הינו ייעוץ הניתן לארגון לבקשת הארגון ונוגע לכל תחומי פעילותו ונועד לשפר תהליכים בארגון. לעיתים על מנת לתת ייעוץ ארגוני נערך תהליך מקדים של אבחון ארגוניבדרך כלל על ידי חברות משאבי אנוש. ניהול ארגוני הוא הסגנון והדרך בה מתנהל הארגון- לכל ארגון יש ניהול ייחודי לו המושפע מסגנונות ניהול שונים של הדרג הניהולי. פיתוח ארגוני הוא תהליך הכולל הרצאות, סדנאות והשתלמויות בנושאים שיקדמו את הארגון כגון: סדנאות ניהול, קורס פיתוח הדרכה, ארגון וניהול, קורס ניהול ידע, קורס קבלת החלטות ועוד. סממנים חיצוניים המהווים קו ארגוני אחיד כגון לוגו וסמלים יוצרים אצל חברי הארגון תחושת שייכות והזדהות עם הארגון ומטרותיו ומגבירים את התפוקות של החברים בו.