בריף
בריף הינו מסמך המועבר מהלקוח למשרד הפרסום או באמצעות תקצביאי למחלקות אחרות במשרד פרסום ותפקידו להעביר את הצרכים של הלקוח מהקמפיין. באמצעות הבריף, הקריאטיב יידע לבחור פרסום אשר יתאים לקהל היעד שהגדיר הלקוח ויגרום לו לבצע פעולה רצויה ולא יהיה "בתם פרסום מוצלח. למשל לקוח חברה סלולארית יכול להעביר בבריף כי רצונו לגרום לאנשים לקחת את המכשיר עימם לחו"ל או לחלופין להגדיר בבריף שמטרתו לגרום לאנשים לחשוב שהתקשרות מחו"ל הינה זולה. הקריאטיב יהיה אחר בהתאם לכל מטרה שהוגדרה בבריף, הגם שמדובר באותו שירות.