03-5792920

בריף

בריף הינו מסמך המועבר מהלקוח למשרד הפרסום או באמצעות תקצביאי למחלקות אחרות במשרד פרסום ותפקידו להעביר את הצרכים של הלקוח מהקמפיין. באמצעות הבריף, הקריאטיב יידע לבחור פרסום אשר יתאים לקהל היעד שהגדיר הלקוח ויגרום לו לבצע פעולה רצויה ולא יהיה "בתם פרסום מוצלח. למשל לקוח חברה סלולארית יכול להעביר בבריף כי רצונו לגרום לאנשים לקחת את המכשיר עימם לחו"ל או לחלופין להגדיר בבריף שמטרתו לגרום לאנשים לחשוב שהתקשרות מחו"ל הינה זולה. הקריאטיב יהיה אחר בהתאם לכל מטרה שהוגדרה בבריף, הגם שמדובר באותו שירות.

מדריך להצלחה עסקית במתנה

השאירו פרטים וקבלו מדריך לניהול מוצלח של מיקור חוץ במכירות ושיווק

    לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

    דברו איתנו

    מעוניינים לדעת עוד בנוגע לאסטרטגיה השיווקית הנכונה? דברו איתנו, נשמח להסביר הכל על כוס קפה

      לפגישת ייעוץ ללא התחייבות

      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos
      logos